Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä nyt kun paastosokeri on 6,2 mmol/l. Mitä muutoksia itse tekisit?

Vierailija
23.11.2024 |

Painoa runsaasti, laihtua pitäis, nyt sokeritkin alkaa olemaan koholla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa pois, korjaa ruokavaliota, liiku, kävelekin käy. Näillä konsteilla korjaantuu verevsokeri ja verenpaine.

Mitattiinko ns pitkä sokeri ?

itse voit estää kakkostyypin diabeteksen ja lääkityksen.

Vierailija
2/5 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienennä annoksia! JOS otat kuusi perunaa, ota kolme, kahdeksan lihapullaa, ota neljä, älä osta viinirypäleitä, ne on pelkkää sokeria :D LEipää jos pupellat paketin päivässä, ota puoli! JA silleen, ei se sen vaikeampaa ole!

Aijjoo, ketsupit pois ja ruuista kato että hiilareita on alle kymmenen g/100g ! JA se normaali litania, limut pois sipsit pois...pullaa voi ottaa yhen viikkoon eikä enempää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa: sokeriarvot koholla, ruokavalio. Minä sain 2-tyypin diabetesdiagnoosin ja selätin sen ilman lääkkeitä pysyvillä ruokavaliomuutoksilla ja ruokailurytmiä muuttamalla sekä painoa pudottamalla. Ei ollut mikään ihan mahdoton tehtävä, kun oli ensin myöntänyt itselleen ettei kroppa enää kestä entisiä ruokailutottumuksia.

Vierailija
4/5 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoa pois, korjaa ruokavaliota, liiku, kävelekin käy. Näillä konsteilla korjaantuu verevsokeri ja verenpaine.

Mitattiinko ns pitkä sokeri ?

itse voit estää kakkostyypin diabeteksen ja lääkityksen.

Se arvo oli 36 (viite 20-42) eli ihan ok. 

En halua diabetesta. Nyt täytyy tehdä muutoksia. Saako alkoholin pois jättäminen laskemaan sokereita? Siis jos on juonut runsaasti ennen. 

Haluaisin lopettaa tyystin makean syömisen mutta uskomatonta miten koukussa olen. Pakko vain kestää se vieroitus. Ap

Vierailija
5/5 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaaminen eli vähähiilihydraattinen ruokavalio karkottaa makeanhimon ja samalla ohjaa terveelliseen ruokavalioon. Alkoholi pois, Alkon sivuilta voit tutkia juomien sisältämiä sokerimääriä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi