Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän kanssa takaisin muutto samaan taloon remontin ajaksi

Vierailija
23.11.2024 |

Meillä asunto myynnissä, siihen tulee mittava remontti. Exä joutuu muuttamaan taloon remontin ajaksi ja pyysi mua muuttamaan myös. Kokeiltaisiin yhteisasumista. Jos ei toimi niin lupasi itse muuttaa pois äitinsä omistamaan asuntoon ja itse jäisin taloon. Maksaisi kuitenkin puolet kuluista. Mitä mieltä? Oon itse nyt vuokralla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto? Ja talo? Asut vuokralla? Päätä nyt hyvänen  aika mistä puhut! 

Vierailija
2/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eksällä hyvä perse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontoi ennen myyntiä? Sitten ostaja tinkii reilusti ja ostettuaan sen remontoi uudelleen oman makunsa mukaan. Tinki ostaja tai ei, ette kumminkaan saa remonttiin menneitä rahoja kuitattua talon myyntihinnassa.

Vierailija
4/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mietin että muuttaisin itse yksin taloon remontin ajaksi. Ja exä maksaa kuluja myös ja käy tiettyinä päivinä jotka sovittu niin remppaamassa. Isäni voisi auttaa remontissa. 

Ap

Vierailija
5/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mietin että muuttaisin itse yksin taloon remontin ajaksi. Ja exä maksaa kuluja myös ja käy tiettyinä päivinä jotka sovittu niin remppaamassa. Isäni voisi auttaa remontissa. 

Ap

Siis kukaan ei asu nyt siinä talossa, joka on myynnissä ja jota tullaan remppaamaan? Ja nyt sinne pitäisi muuttaa, koska sitä remppaa tehdään? Siis kuka haluaa varta vasten asua rempan keskellä, jollei ole pakko? 

Vierailija
6/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis kukaan ei asu nyt siinä talossa, joka on myynnissä ja jota tullaan remppaamaan? Ja nyt sinne pitäisi muuttaa, koska sitä remppaa tehdään? Siis kuka haluaa varta vasten asua rempan keskellä, jollei ole pakko? 

Joo asunto nyt tyhjillään. Ei mennyt kaupaksi kun on rakennusvika. Se pitää ainakin korjata. Miksei ole hyvä ajatus että mä muuttaisin sinne yksin ja exä kävisi tiettyinä päivinä remppaamassa? 

Ap

Vierailija
7/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aloituksesta en ymmärrä mitään muuta kuin että aiot ehkä muuttaa exän kanssa yhteen... olette muuttamassa taloon jota rempataan ja aiotte asua siellä yhdessä jo rempan aikana... kokeilette yhteisasumista - mikä se sellainen exä on, joku teini-iän koulurakkaus vai mikä... kuulostaa ihan oudolta... jo aikaisemmin olette päätyneet eroon - eikö mitään riskejä???

Jos minä muuttaisin erään exän kanssa yhteen, jonka kanssa ollut 'pitkä' mutta outo juttu... niin oikeastaan ihan sama minne muutettaisiin asumaan... jos rempattava kämppä on niin kaukana että ei voi asua esim minun kämpässäni rempan ajan niin sitten ehkä tarttis asua rempan keskellä... olisi sekin kokemus testata suhdetta 'ääriolosuhteissa'... kestäs(kö?) varmaan... mutta minkälaiset tilat asumiseen? En voisi luopua harrastuksistani rempan ajaksi ja kyllä kylppäri tarttee olla rempattu ennen kuin sinne rempan keskelle muutetaan... (kokemusta on rempan keskellä asumisesta kun kylppäri ei kunnossa ja se ei ole kivaa, huono keittiö vielä menettelee, vaikka vie kyllä kaikki kokkaushalut)... 

Positiivinen puoli on se että jos asuu rempan keskellä niin ainakin näkee mitä haluaa taloon eli mikä sinne sopii ja mikä ei. Voi olla että tämmöinen on lopputuloksen kannalta hyvä juttu vai oletteko hyviä 'mielikuvitussisustamisessa' joka huomio myös kaiken asumiskäytännöllisyyden? 

Vierailija
8/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunnossa asuttu 2v ennen myyntiä, vai yritetäänkö tässä estää se myyntivoittovero joka napsahtaa, jos asunto ei ole ollut asuinkäytössä 2v?

Vierailija
9/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hirveältä joka tapauksessa 

Vierailija
10/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seksiä luvassa....

Vierailija
11/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo asunto nyt tyhjillään. Ei mennyt kaupaksi kun on rakennusvika. Se pitää ainakin korjata. Miksei ole hyvä ajatus että mä muuttaisin sinne yksin ja exä kävisi tiettyinä päivinä remppaamassa? 

Ap

Mikä rakennusvika siellä on ja miten exä sitä aikoo rempata? Ja miksi sun pitäisi siellä asua ollenkaan, jos exä sitä remppaa?

Vierailija
12/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Myykää halvemmalla, esim. purkukuntousena tontin hinnalla. Ette tule muutenkaan saamaan ikinä remonttikuluja takaisin.

Vierailija
13/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan asuttu remontin keskellä toista vuotta. Minkälaista remonttia tehdään ?

Vierailija
14/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mikä rakennusvika siellä on ja miten exä sitä aikoo rempata? Ja miksi sun

Seinissä kosteutta joka pitää korjata. Jos exä asuu yksin siellä niin joutuisin käydä siivoamassa hänen sotkujaan. Ei ole niin siisti. Jos asutaan yhdessä niin remppaan jää enemmän rahaa. Jos asun yksin niin säästän vuokrani verran

Ap

Vierailija
15/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan asuttu remontin keskellä toista vuotta. Minkälaista remonttia tehdään ?

Alakerran ulkoseinien villojen poisto ja uudelleen levytys, maalaus ja listat. Ehkä kylppärin 2 seinän villojen poisto ja uudelleen laatoitus. Yläkerrassa listat ja maalaus. Nää nyt ainakin. Keittiön uudistaminen mietinnässä. 

Ap

Vierailija
16/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten sulla ja exälläsi yhteisasuminen sujuu?

Vierailija
17/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikä pikkutyttö pärjää ilman isin apua?

Vierailija
18/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa suurelta rempalta, kun kajotaan seinien rakenteisiin talvella. En asuisi tuossa remppakämpässä. Etenkin kylppäriremppa tekee asumisesta hankalaa.

Vierailija
19/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosi tälle ketjulle: täysi hupijuttu! Koska on hupijuttu niin laittakaa vastaukset sen mukaisesti. Luokaa itse 'tämä hullu tilanne' tälle hullulle rakkausparille! Tämä on taas joku terapiaketju joillekin.

EHDOTUKSENI HUPIJUTUKSI taustalle: 

Onhan se tietysti niin että exä voi muuttaa miesexän kanssa tämän taloon jossa asunut nyxäexän kanssa... Huh, huh... jos tämä olisi taas tätä jotain todellisuutta niin se olisi taas kerran satujakin 'erikoisempaa' ja ihmeellisempää...

Tietysti tämä exä voi sinne muuttaa kun koko kylä puhunut 'pariskunnan' selän takana näistä ties mitä juttuja (siis pariskunta: miesexä + nyksäexä=kolmaspyörä) eli ehkä olisi exän jo aika näyttäytyä ja näyttää mikä ihminen oikein on miehiään josta juoruttu ties mitä valheellista paskaa 'kylillä'. Saavat sitten 'kyläläiset' itse kukin vetää omat johtopäätöksensä ja miesexä voi lopultakin kävellä selkä suorassa tai miten asian nyt voisi esittää... Miten tehdä kasvojenmenetyksen jälkeen kasvojen palautus = JOS JOKU TIETÄÄ NIIN KERRO!

Vierailija
20/20 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi