IG Palakakkuu Linnea on kyllä ehkä turhamaisin ihminen ikinä
Parhaillaan myy IG storyissa lapsen 1-vuotislahjaksi saamaa aktiviteettitaulua, kun se ei kuulemma sovi lastenhuoneen väreihin. Aikoo tilata Etsystä uuden samanlaisen toisessa värissä.
Taannoin osti uudet rattaat entisten (uusien) tilalle, kun pitikin yhtäkkiä saada vaaleanpunaiset rattaat ulkomaanreissulle. Aivan älytöntä touhua.
Ärsyttää ihmiset, jotka ei yhtään mieti, mikä ympäristökuormitus tollasesta aivan täysin turhasta ostelusta tulee. Kermana kakun päällä vielä ulkomaanreissut useamman kerran vuodessa.
Naurattaa myös, kun Linnea hehkuttaa kuinka helppo vauvavuosi on ollut. Kai se on helppoa, kun kodinhoitaja käy kolme kertaa viikossa. Tämän lisäksi erikseen käy siivooja ja ruokaa eivät tee itse lainkaan, vaan tilaavat kaikki päivän ateriat woltilla. Kodinhoitaja hoitaa jatkuvasti lasta, että voivat miehen kanssa harrastaa. Varmaan siksi onkin aikaa puljata jatkuvasti tavaroiden värien kanssa, kun ei muuta tekemistä ole.
Luulin, ettei enää tällaisia ihmisiä olisi, jotka jatkuvasti ylikuluttaa luonnonvaroja, mutta tämä ihminen on sitä oikein ylpeästi julkisesti!
Vie jotenkin myös outiilonan (heidän kodinhoitaja) uskottavuutta, kun on töissä tuollaisessa perheessä samalla, kun itse puhuu somessa kestävämmän kulutuksen puolesta.
Onko muut seuranneet tätä älytöntä touhua?
Kommentit (135)
Miksi sulla nimen kertoisi kukaan? Utelias arvostelija oot
Vierailija kirjoitti:
Joo oon seurannu, aivan uskomaton tyyppi. Aluksi en aatellu sen kummemmin mitään mutta mitä pitempään seurannu niin aika erikoinen tapaus. Ja niinku toi just ettei kerro pumppiksen etunimeä seuraajille mutta muuten kertoo hänestä sinne ihan kaiken ja kuvien kera niin mitä ihmeen väliä sillä on mikä sen nimi sitte on.. mikä sen nimi muuten oikeesti on?? Se on kuulemma joskus kerrottu mutta myöhemmin poistettu kaikki sisältö missä nimi ilmenee
Ei oo mitään sisältöä poistettu, vaan Linnea kertoi lapsen nimen storyissa, kun oli ristiäiset/nimiäiset. Sanoi, että sen jälkeen ei nimeä mainitse somessa. Nimi on harvinainen. Väestörekisterikeskus näyttää, että alle 5 samaa nimeä eli liekö pumppis ainoa, joka nimeä kantaa. Harvinaisuuden vuoksi en viitsi sitä tässä sanoa, koska rikkoisi lapsen yksityisyyttä.
Nimi oli yhtä lälly kuin lapsen kaikki roosat vaatteet. Tylsää.
Niko on kyllä ihana.
Pitkä teksti ei riittänyt keskittyminen lukea koko aloitusta
Rasittava nykyään. Tykkäsin aiemmin, mutta alkaa olla ylpeä?
Kuka tollasia turhiksia katselee? Idari?
Kamalan lässyttäviä videoita miehen äänellä, kaikella sitä yritään lapsiparkojen avulla rahastaa ja saada huomiota. Myötähäpeä iskee kun noita katsoo.
Nauratti, kun Outi korjas yks päivä näiden saunakauhan kotonaan. Varmaan olivat roskiin heittämässä, mutta Outi yrittää selvästi istuttaa jotain kestävän kehityksen ajatuksia näille kuitenkin. Varmaan aika epätoivoista kyllä tuossa ympäristössä.
Näin vahingossa hänen pari videoo (tai mitä lie) instassa. En seurannut tai mitään mut näkyi mulle kuitenkin. Piti kyl nopeasti laittaa asetukset, ettei enää tuu ruutuun vahingossakaan.
Minä en toimi näin enkä muutenkaan ole kiinnostunut shoppailusta, mutta en minä mitään ympäristön kuormitusta mieti. Ei vaan kiinnosta ostaa. Jos kiinnostaisi, niin miettisin korkeintaan että onko järkevää rahankäytön kannalta.
En ollut kuullutkaan ennen tähän ketjuun törmäämistä, mutta mun mielestä tosi söpön näköinen perhe :) Oispa itselläkin varaa lastenhoitajaan! Ja noin kaunis koti. Ootteko varmoja, että ette verhoa omaa kateellisuuttanne ympäristöhuoliksi..? :D
Kiinnostais millaiseen elintasoon Nikon pokeritienesteillä pääsee. Hyvin kiinnostavaa!
Söpö perhe, kaunis koti, kaikkea hyvää heille :)
Toki moni ihan tavallista lapsiperhearkea elävä voi olla kateellinen heidän (somen perusteella) helpolle elämälle. Onhan tuo nyt aika kaukana tavallisesta lapsiperhearjesta.
Varakas mies, kodinhoitaja hoitaa kodin ja lapsen, siivooja käy lisäksi, ruuat pääasiassa woltataan. Aikaa ei tarvitse käyttää muuhun kuin omiin harrastuksiin. Lapsi nukkuu 13 tunnin yöunia heräämättä ja pitkät päikkärit. Tuollaista elämää viettää todella todella harva lapsiperheellinen.
Itsekin olen kahdehtinut tuon lapsen unia, koska esimerkiksi oma 4-vuotiaani herää edelleen öisin. Mutta sitten yks päivä, kun Linnea ja Niko piti liveä lapsen nukkumaanlaitosta, kävi niin, että he veivät lapsen sänkyyn ja laittoivat oven kiinni. Lapsi alkoi itkeä. He eivät reagoineet siihen. Sanoivat myöhemmin, että lapsi itki 5min ja hiljeni. Tajusin, että lapsen hyvät unet on tulosta vuorovaikusta rajaavista toimintatavoista, joita en itse halua käyttää. En voisi ikinä jättää itkevää lasta yksin huoneeseensa. Heidän lapsi on tottunut, että kukaan ei tule vaikka itkee. Liekö sama yöllä, että jos lapsi itkeskelee niin annetaan vain olla. Tuon jälkeen en ole kahdehtinut lapsen unia, koska ne on luultavasti saavutettu omien arvojeni vastaisilla keinoilla.
Linnea on muutenkin tuonut monta kertaa esille, että ei oikein uskalla pitää liveä, koska pelkää että sanoo tai tekee niissä jotain, mitä katuu. Eli jotain hän ehkä salailee somessa eikä elämä välttämättä olekaan kuten somessa annetaan ymmärtää.
Niko vaikuttaa kyl ihan puppelipojalta 🤭