Voi hyvänen aika miten paljon teinipojat syö!
Mulla tyttöjä, enkä arvannut että ero on niin iso. Kylässä ollut 17 v poika söi tuplaten sen mitä meidän 16 v tyttö. On tietysti kokoeroakin paljon.
Kommentit (21)
Syö syö, ja varsinkin jos treenaa. Laadukas ja terveellinen ruoka maksaa.
Muistan itsekkin kun olin teinipoika, niin se nälkä oli käsittämätöntä ja koko ajan vaikka söi kuinka ja paljon.
Laittoiko kyläilevä teinipoika molempia tyttöjä?
Olisi aika outoa, jos teinipoika söisi teinityötön kanssa saman verran. Harvoin aikuiset miehetkään syövät saman verran kuin aikuiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Siksi sillä oli niin kova nälkä, kun kuuteen aukkoon kävi laittamassa samalla kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika outoa, jos teinipoika söisi teinityötön kanssa saman verran. Harvoin aikuiset miehetkään syövät saman verran kuin aikuiset naiset.
Työtön teini?
Ja jokka ei syö, niistä kasvaa himppareita.
Mulla on 3 poikaa (tai miehiähän ne nykyään on ja perheellisiä) ja kaikki harrastivat urheilua, eri lajeja useita kertoja viikossa. Voi luoja sitä ruoan määrää! ja tuntui etten kerennyt muuta tekemään kuin kokkaamaan. Työelämään lähdin kun nuorin täytti 16v. Olisin kai ollut siihen asti kotona kunnes olisivat muuttaneet pois, mutta oppivat itse tekemään terveelliset tasapainoiset ruoat itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön teini?
Kyllä. Suurin osa teineistä on työttömiä. Aika harva onnistuu vielä teini-iässä työpaikkaa hankkimaan nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vi*un jokka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vi*un jokka?
jokka. (murteellinen, relatiivinen, taivutusmuoto) monikkomuoto sanasta joka; yleiskielellä jotka
Kyllä! Eivätkä liho vaikka vetäisivät mitä 😆 Aivan uskomaton ruoan menekki silloin kun kaikki asuivat kotona, viisi teini-ikäistä tai sitä ikää lähestyvää poikaa. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vi*un jokka?
Miksi sä sensuroit sanan viulun?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Eivätkä liho vaikka vetäisivät mitä 😆 Aivan uskomaton ruoan menekki silloin kun kaikki asuivat kotona, viisi teini-ikäistä tai sitä ikää lähestyvää poikaa. Huh.
Et sinäkään lihoisi, jos kuluttaisit vähintään sen verrran, mitä syöt.
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika, tää oli sukulaispoika!
Ap
Odotas, kun ne ovat armeijassa. Siinä vaiheessa sapuskan määrä on suorastaan ilmiömäinen. Onneksi valtiovalta syöttää ne suurimman osan aikaa, mamma sitten vain lomilla.
Kummaa tämä kauhistelu joka paikassa. Juu, jotkut miehet syövät kuin hevonen, ei uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Serkumpaa sen herkumpaa. Ei sukulaisuus ole mikään este laittamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Serkumpaa sen herkumpaa. Ei sukulaisuus ole mikään este laittamiselle.
Juuri. En ole itse serkkuihin tms. koskaan ryhtynyt, mutta en todellakaan sijoittaisi teinipoikaa teinitytön kanssa samaan huoneeseen yöksi, oli sukua tai erityisesti jos ei.
Tietty sitten siinä vaiheessa voisi olla eri juttu, jos nuoret muutenkin seurustelevat keskenään. Missä tapauksessa ovat arvatenkin panneet jo monta kertaa muutenkin.
Vähän kalliiksi tulee kyllä kun noita on kolme.