Onko tämä seksiaddiktio naisella?
Tapasin miehen josta tykkään. Nyt haluisin vaan olla hänen kanssaan sillai. Hän haluaa käydä kahvilla ja kävelyllä...plääh. Oon vaan että "Miksi?". Mitä ideaa jotain kahvitella tai laittaa ruokaa yhdessä. Leffatkin kestää liian kauan.
Meneekö tämä jo yli, olisiko kommenttia miehiltä?
Kommentit (9)
Yleensä kun menen naisen kanssa treffeille, niin on jotenkin sanomattakin selvää, että ekalla kerralla harrastetaan seksiä. Osa on jäänyt yhden illan jutuiksi, ja osasta tullut pidempiä suhteita. Naiset ovat siis itse sanoneet, että olivat ajatelleet että menisivät sänkyyn kanssani, jos olisin kasvokkain samanlainen kuin viestitellessä.
M40
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi menette museoon
Tää olis painajainen
Miehenä SAATTAISIN mennä naisen kanssa sänkyyn ekalla kerralla, jos olisin ihastunut tähän jonkin verran jo viestittelyvaiheessa. Mutta silloin kyllä aloitteen pitäisi tulla naisen suunnasta.
Nykyiseltä kumppaniltani sain kiitosta, etten ollut vain pillun perässä ja odotin, kunnes nainen teki aloitteen.
M47
Jos nainen ekoilla treffeillä ajattelee ainoastaan panevansa miestä ja myös tekee sen, jos mies älyää koittaa, niin aika paha seksiaddiktio on kyllä kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ekoilla treffeillä ajattelee ainoastaan panevansa miestä ja myös tekee sen, jos mies älyää koittaa, niin aika paha seksiaddiktio on kyllä kyseessä.
Nainen voi panna vain leluilla.
En mennyt ekoilla treffeillä tietysti sänkyyn koska olen ns. perinteinen ja tapailimme useamman viikon ihan tutustumismielessä. Mutta nyt tällä hetkellä tilanne on tämä. 😬
-ap
Seuraavaksi menette museoon