Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein itse pitsan, täytteet maksoi 4€ ja tästä syö viikon

Vierailija
22.11.2024 |

Kyllä itse tehty ruoka on edullista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella noloa kirjoittaa väärin. Tarkoittanet varmasti pinsaa ??? oikein kirjoitettuna se TUO SUN SANAS o PIZZA eikä mikään muu !!! Mee TAKAS eka luokalle !!!!! Et ossooooo KIRIJOTTOOOOOOOOOOOOO oikeen. Eiks hävetä yhtään ????? Vain narsisti kirjoittaa tahallaan yhdenkin kirjaimen/sanan täysin väärin. Häpiä !!!!!! 

Vierailija
22/26 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kanssa nykyään itse pitsat .Ovat nuo ostetut pelkkää juustoa ja tippa muita aineita.Tosin me miehen kanssa syödään sitä vain 2 päivää yhtä pellillistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme päivää hyvinkin elää peltipitsalla. Täytteeksi tomaattimurskaa, sipulia, sieniä (itse poimittuja) ja mozzarellapallo niin koko pitsan hinnaksi pohjineen  tulee n. 4e!

Elän kolme päivää tohtorin rustiikkipizzalla, 1/6 myöhäisellä lounaalla ja 1/6 iltapalaksi. Maksaa vähän enemmän kuin 4 euroa kun lisään juustoa ym. Pellillisestä riittäisi kyllä viikoksi! Ei mitenkään mahdotonta. Ja osan voi pakastaa jos epäilee säilyvyyttä.

Vierailija
24/26 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täytteitä laitoit?

Monenlaista, ostin vain tuon jauhelihan ja sit pöllin kaupasta kaikenlaista muuta siihen täytteeksi (tonnikalaa, juustoraaste, tomaattia, kebabsuikaleita ym.)

Se kaupan juustoraaste on roskaa ..en osta enää koskaan . Se ei edes ole juustoa vaan jotain jatketta ..

Vatsa.lalkaso toimimasta viikon kun söin moista roskaa

Vierailija
25/26 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella noloa kirjoittaa väärin. Tarkoittanet varmasti pinsaa ??? oikein kirjoitettuna se TUO SUN SANAS o PIZZA eikä mikään muu !!! Mee TAKAS eka luokalle !!!!! Et ossooooo KIRIJOTTOOOOOOOOOOOOO oikeen. Eiks hävetä yhtään ????? Vain narsisti kirjoittaa tahallaan yhdenkin kirjaimen/sanan täysin väärin. Häpiä !!!!!! 

Vau. Sinä et ole koulua nähnytkään.

Eri.

Vierailija
26/26 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pieni vatsalaukku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä