Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhoaako liiallinen alkoholin käyttö parisuhteen?

Vierailija
22.11.2024 |

Mieheni on joka viikonloppu humalassa. Emme tee mitään yhdessä. Mies istuu pubissa juopottelemassa. Itse olen kotona tai naisystävieni seurassa.Mies ei enää pysty eikä halua rakastellakaan kanssani.

Tuhoaako liiallinen alkoholin käyttö parisuhteen?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tänäkin iltana baarissa ja tulee kotiin kännissä, kun baari suljetaan. Ei hauskaa.

Vierailija
2/21 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin eronnut jo heti alkuunsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on monta kertaa vakuuttanut lopettavansa juomisen. Toisinaan rattiutta on kestänyt pari päivää. Nykyään en enää usko hänen lupauksiinsa ja sopeudun tilanteeseen.

Vierailija
4/21 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on monta kertaa vakuuttanut lopettavansa juomisen. Toisinaan rattiutta on kestänyt pari päivää. Nykyään en enää usko hänen lupauksiinsa ja sopeudun tilanteeseen.

Ei kannata sopeutua, ukko vaan pihalle, muuten on kohta asiat niin solmussa, että minkäänlainen terapeutti ei sitä solmua aukaise! Ei todellakaan kannata jäädä katselemaan mitä on tulossa! Se on pelkkää paskaa kaikille osapuolille!

Vierailija
5/21 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lupaukset pidä. Tiedän kokemuksesta, kun olen itse se alkoholisti. Just nyt on hyvä vaihe menossa. En ole viikkokausiin ollut änkyräkännissä. Yksi tai kaksi tulee otettua, jos olen kaupungilla asioilla. Ihan vaan siksi, että en vielä kuolisi armottomaan työstressiin, mutta kotona ei tippaakaan tällä hetkellä.

Vierailija
6/21 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo on nyt ex, koska hänestä tuli alkoholisti 45-vuotiaana. Liian kauan katsoin touhua eli mahdollistin hänen juomisensa. Alkuun joi vain viikonloppuna, sitten tuli "Tuotko tullessasi pullon viiniä"-vaihe, sitten laski illalla, montako voi ottaa että on aamulla ajokunnossa ja viime vaiheessa 10 annosta meni helposti arkena töiden jälkeen.

Vierailija
7/21 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut illalla seksiä, mutta miesystäväni oli taas, kuten muinakin viikonloppuina, kännissä eikä pystynyt panemaan. Enkä muutenkaan olisi halunnut humalaisen kanssa nussia. Olen alkanut miettiä pitäisikö erota vaikka mies on muuten mukava. 

Vierailija
8/21 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee juoputteluteisulle: käyttää rahojaan, hukkaa vaatteitaan, höimöilee jne. Jälistäpäin hän ei muka muista asioita. Epäilen, että hän teeskentelee muistamattomuutta, kun häpeää hölmöilyjään.

N 48v.

Vierailija
9/21 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijja ei ota suihin ku kännissä nii siks meillä juodaan joka viikonloppu 

Vierailija
10/21 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin   mukavan naisen kanssa. Hän  kanssa oli oikein hyvää. Alussa oli kaikki ok. Pikku hiljaa huomasin että kun vietimme viikon loppuja kahdestaan hän joi perjantai iltana ja lauantaisin. En pitänyt sitä pahana. Jos juo viikonloppuisin. Pina rupesimme tapamaan myös viikolla.  Hän joi silloinkin joka päivänä. Hänellä oli tietty kaava. Arkena töistä Prisman sieltä Alkoon ja kotiin. Söi voileipiä ja joi kahvia. Sitten alkohoolia ja klo 21.00 nukkumaan. Viikonloppuna lauantainattatta  tapamaan lastaan ja lasten lastaan. Sitten kotiin katsoi TV tä Ja joi alkohoolia, sammui sohvalle Sama jatkui sitten sunnuntaina. Ainoa päivä kun hän oli ilman alkoholia oli se kun lapsen lapsi oli yö kylässä.  Sain hänet välillä unohtamaan alkoholin päiväksi mutta se oli satunnaista. Seksi kyllä oli laadukasta jo hänen suudelmansa sai minut kuumaksi.  Mutta lopulta minun oli sanottava hänelle ei enään. Pysyimme vielä kyllä ystävinä. Ja näimme välillä. Mutta hän ei voinut unohtaa alkohoolia ja tupakkaa. Jotka lopulta veivät hänet hautaan. 

Vierailija
11/21 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini oli parisuhteessa jossa molemmat ottivat aika tanakasti. Heikompana astiana hänen voimansa loppuivat ensin, ja parisuhde päättyi hänen osaltaan Malmin hautausmaalle vähän turhan nuorena. Sanoisin että tuhoaahan tuo viina parisuhteita joo.

Vierailija
12/21 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. ei missään tapauksessa vaan - päinvastoin.

-

kaikki ellei peräti jopa 99,987% kaikista suhteista kyllä lähes sillä noin %100:n varmuudella pilaa se hyvin (&nuorena jopa!) aloitetun 

alkoholinkäytön. (Eli elänämästä täysillä 100% nauttimisen..)

-

ei. ei siitä sitten sen enempää edes - tarvi tietää.

Vierailija
13/21 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähti illalla baariin. Tuli aamulla noin klo 8.00 kotiin. Selitti, että oli sammunut mieskaverinsa sohvalle. Varmaan totta.Tuskin kukaan nainen olisi lähtenyt baarista vahvassa humalatilassa olevan miehen kanssa.

Vierailija
14/21 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo on nyt ex, koska hänestä tuli alkoholisti 45-vuotiaana. Liian kauan katsoin touhua eli mahdollistin hänen juomisensa. Alkuun joi vain viikonloppuna, sitten tuli "Tuotko tullessasi pullon viiniä"-vaihe, sitten laski illalla, montako voi ottaa että on aamulla ajokunnossa ja viime vaiheessa 10 annosta meni helposti arkena töiden jälkeen.

Voi, olen pahoillani. Oliko teillä lapsia? Itselläni akuutti tilanne päällä (miehellä sama ikä) ja mietin eroa.  

Vierailija
15/21 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös liiallinen märehtiminen pilaa parisuhteen. Yleensä siinä käy niin päin, että vaimo ensin märehtii itsensä rumapainoiseksi, jonka takia mies ei enää ilkeä harrastaa seksiä vaimon kanssa, joten ryhtyy juomaan sen sijaan.

Vierailija
16/21 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, olen pahoillani. Oliko teillä lapsia? Itselläni akuutti tilanne päällä (miehellä sama ikä) ja mietin eroa.  

Lapset olivat jo lähes aikuisia kun kamelin selkä katkesi. Traumoja heille silti varmasti äitinsä juomisesta jäi. Ensin lähtivät lapset, sitten erosimme. Viina jäi exän kumppaniksi.

Vierailija
17/21 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset olivat jo lähes aikuisia kun kamelin selkä katkesi. Traumoja heille silti varmasti äitinsä juomisesta jäi. Ensin lähtivät lapset, sitten erosimme. Viina jäi exän kumppaniksi.

Miten sulle itsellesi kävi, löysitkö uuden suhteen ja voitko nyt hyvin? Pidätkö enää yhteyttä exään kun on kuitenkin lasten äiti? Meillä lapset 16 ja 18 ja tilanne ei (vielä) yhtä paha. 

Vierailija
18/21 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme molemmat hiukan kännissä. Nussimme ja olimme varomattomia, niin tulin raskaaksi. Olemme edelleen naimisissa ja käytämme molemmat liikaa alkoholia.

Vierailija
19/21 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme molemmat hiukan kännissä. Nussimme ja olimme varomattomia, niin tulin raskaaksi. Olemme edelleen naimisissa ja käytämme molemmat liikaa alkoholia.

Eli voiko tästä tapauksesta nyt sanoa, että alkoholi on rakentanut suhdetta? No, ehkei tätä kannata kaikkien kuitenkaan kokeilla kotona.

Vierailija
20/21 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sulle itsellesi kävi, löysitkö uuden suhteen ja voitko nyt hyvin? Pidätkö enää yhte

Minä tunsin vapautuneeni vankilasta ja heränneeni uudelleen henkiin. Löysin myös uuden naisen, jonka kanssa tapailemme silloin tällöin kun naisen lapset ovat isällään, asumme kuitenkin kumpikin omissa asunnoissamme. Ex-vaimoon en pidä enää yhteyttä ellei ole pakko. Hän rikastuttaa nyt jonkun toisen miehen elämää ja dokaa ilmeisesti kuten ennenkin yöllisistä kännipuheluista päätellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi