Paljonko sinulla on käteistä kotona?
Kommentit (57)
Ei yhtään, rahat kulkee lompakossa mukana.
Mulla on 8 euroa. Sulla mitään seittemää satkua ole. Olen koittanut myydä tavaraa kirpparilla, mutta mikään ei mene kaupaksi. Ruoka-avusta o ruokakin haettava.
Teetkö kartoitusta ryöstöjä varten vai miksi kiinnostaa?
Ensin keräät ihmisten nimiä, sitten katuosoitteita ja nyt kysyt paljonko meillä on rahaa.
Eipä jää epäselväksi mitä oikein aiot.
Jos sinulla on paljon rahaa kotona, kerro osoitteesi. Tulen vartioimaan rahojasi.
2x20 e ja parillakympillä kolikoita. En juuri käteistä käytä.
Millä te olette saaneet kirpparilla rahaa? Siis juuri mikään ei tunnu menevän kaupaksi. Jos jostain tavarasta jonkun pari euroa saa, on siinäkin saanu nähdä paljon vaivaa kaikenlaisten säätämisten kanssa.
Kotona on hyvä olla rahaa näinä aikoina, kun ei tiedä. Aiemmin en ottanut juurikaan ulkomaille käteistä, mutta nyt pidän vähän käteistä mukana sielläkin. Amex pelaa hyvin isommissa kaupoissa, mutta ei pienissä. En tiedä voiko Bank Norwegianin yhteydet mennä solmuun? Joten kaiken varalta on hyvä olla käteistä varsinkin meillä Suomalaisilla..
Saako lentolippuja ostettua enää käteisellä? Yksi päivä tätä mietiskelin.
Itellä ei oo kun pikku kolikoita kertynyt jonkunverran. Maksan aina kortilla. Tosin ei oo ollut lähiaikoina varaakaan kerryttää käteisvarantoa.
Aika vähän nyt, hieman alle 2000.
Vierailija kirjoitti:
Saako lentolippuja ostettua enää käteisellä? Yksi päivä tätä mietiskelin.
Norwegialla vaan kortilla netin kautta tai puhelimessa tilattaessa.
Vierailija kirjoitti:
1,45€ näyttäisi olevan.
Lievä rikas. Mulla baariin mennessä oli 5snt (myös housussa).
Kotiin tullessa .... sama.
(näin se kesäauto toimii ....)
Helvettiäkö se sulle kuuluu?