Olen käyttänyt tänä vuonna viiden maksullisen palveluita
Unohtumattomin on 156 senttinen söpö suomalainen blondi jonka luona aion käydä uudestaan. Kävin myös rovaniemeläisen opiskelijatytön luona jonka myös aion tavata uudestaan jahka täällä päin pistäytyy taas. Rahalla saa.
Kommentit (25)
Meinasin aikoinaan tuota samaa, mut ennakoin ... (en jäänyt):
Olen maksanut seksistä vuodesta 2009 lähtien. En muista montako kertaa mutta varmasti yli 100 kertaa.
Tulit kehumaan sillä, että normaalit suhteet ei onnistu.
Aika rohkeaa. Tai tyhmää.
Etkö sinä saa keneltäkään ilmaiseksi?
5 ei ole paljoa, mutta saa niihinkin menemään rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä saa keneltäkään ilmaiseksi?
Ostatko kaupasta mitä haluat vai haetko Hurstilta ilmaiseksi mitä sattuu olemaan?
Olen saanut maksutta. Terveisin Leevi 18 cm ja paksu. Käyn salilla kans.
Harmi että joudutte tyytymään tuollaiseen seksiin, jossa vain otatte. Seksi aidoimmillaan on sulautumista toiseen ihmiseen. Voi sitä tuntien kiiman hurmaa. T. 69 rakastava nainen
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut maksutta. Terveisin Leevi 18 cm ja paksu. Käyn salilla kans.
Leevi kulta, sä et ole ikinä saanut, salilla saatat käydä ja on ehkä syytäkin jos olet paksu, sitten vielä sellainen juttu että se on 18 v, ei cm.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että joudutte tyytymään tuollaiseen seksiin, jossa vain otatte. Seksi aidoimmillaan on sulautumista toiseen ihmiseen. Voi sitä tuntien kiiman hurmaa. T. 69 rakastava nainen
Olet varmaan teini poika jos luulet, että toi 69 juttu jotenkin vetoaa. 69 on ihan paska asento, täysin yliarvostettu ja ihmiset huomaa sen yleensä ekalla kerralla.
Minäkin olen käyttänyt maksullisia. Maksullisia lääkäreitä kun olen ilmeisesti sen verran rujo etten julkisellekaan pääse. Mutta veroeuroni kyllä kelpaa.
Hienoa ap. Mistä olet hupakot löytänyt?
No minuun 69 vetoaa. Sinuun vetoaa huorissa käyminen. Jokaisella on omat mieltymyksensä. Mutta huorissa käymisellä en lesoilisi, se on säälittävää.
Kuusysi niille joilla vehkeet kukoistaa ja on kuosissa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan teini poika jos luulet, että toi 69 juttu jotenkin vetoaa. 69 on ihan paska asento, täysin yliarvostettu ja ihmiset huomaa sen yleensä ekalla kerralla.
Mistä tiedät että ihmiset huomaavat tämän ekalla kerralla? Ovatko kaikki ihmiset tulleet kertomaan tämän sinulle vai miten?
Rahalla saa, kun ulkonäöllä, järjellä ja varustuksella ei. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa ap. Mistä olet hupakot löytänyt?
S eksitreffeiltä. Maksullista seuraa EI saa tarjota mutta kaikki tietää mikä meininki
Vierailija kirjoitti:
No minuun 69 vetoaa. Sinuun vetoaa huorissa käyminen. Jokaisella on omat mieltymyksensä. Mutta huorissa käymisellä en lesoilisi, se on säälittävää.
Muhun taas ei vetoa 69. On tullut koitettua ja ei kiitos. Mä olen siis nainen. Mä en pysty keskittymään suihinottoon jos mun pillua nuollaan. En mä siinä nautinnon keskellä pysty keskittymään muuhun.
Halvemmaksi tulee kuin parisuhde. Ja seksin saantikin on varmempaa.