Lyrica. Läheiselle oli määrätty kipuun mutta eikö tuo koukuta helposti?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Se on yksilöllistä, kuten aina. Itse jouduin vierottautumaan ja oli äärimmäisen vaikea vieroitus. Ihmettelen että järjissäni selvisin, voin kertoa että se kuuluisa resilienssi kasvoi kun selviydyin. Eipä tuon jälkeen enää mistään hätkähdä.
Joillain on erilainen tarina, ei bentsoihinkaan tule kaikilla koukkua jatkuvalla käytöllä vaikka suurimmalle osalle tulee.
Vai että ihan suurimmalle osalle..
Vierailija kirjoitti:
Jos kipu on luonteeltaan pysyvä, koukuttuminen ei ole edes ongelma.
On se silloin "pikkuinen" ongelma kun teho lähtee ja annosta ei enää voi nostaa. Sitten on edessä vieroitus joka muun helvetin lisäksi vielä vahvistaa kipuja. Siitä on leikki kaukana.
Hermosärkyyn auttoi kyllä, mutta se teki minusta todella kiukkuisen. En käyttäisi enää, onneksi ei myöskään tarvitse. Kipuun tehokas kyllä minulla. Mitään oloja siitä ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
Jos kipu on luonteeltaan pysyvä, koukuttuminen ei ole edes ongelma.
Pitää vaan kestää kipua kuule. Kun olin kovissa kivuissa munasarjasyöpää hoidettaessa oli sukulainen sitä mieltä että olisi pitänyt ottaa mieluummin oikein kunnolla opiaattia eikä lääkekannabista. Koska vaikka jälkimmäinen on asuinmaassa laillista niin se ei ole kuitenkaan oikea lääke kun ei saa reseptillä Suomessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yksilöllistä, kuten aina. Itse jouduin vierottautumaan ja oli äärimmäisen vaikea vieroitus. Ihmettelen että järjissäni selvisin, voin kertoa että se kuuluisa resilienssi kasvoi kun selviydyin. Eipä tuon jälkeen enää mistään hätkähdä.
Joillain on erilainen tarina, ei bentsoihinkaan tule kaikilla koukkua jatkuvalla käytöllä vaikka suurimmalle osalle tulee.
Vai että ihan suurimmalle osalle..
Aiheesta löytyy tutkimustietoa paljonkin, lue ihmeessä jos faktat kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Läheisen lääkitykset voit puheeksi lääkärin kanssa. Jos läheinen ei tarvitse sinua mukaan vastaanotolle, tuskin tarvitsee neuvojakaan saati mielipiteitä.
Miehen äidistä kyse, vaikea mennä mukaan kun asutaan kaukana. Hän ei itse edes tiennyt mihin vaivaan on määrätty. Otetaan kerran päivässä, iltapäivällä.
Ap
vain nynnyt syö särkylääkkeitä. olkaa parempia.