Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et ole omasta mielestäsi viehättävä

Vierailija
22.11.2024 |

Vaaditko silti seksissä kumppanilta asioita?

Mä en uskalla vaatia koska ajattelen että se olisi naurettavaa koska en ole nätti. Mies ei tee esileikissä mitään. Olen pyytänyt hyväilemään paikkoja, koska paneminen sattuu. Mies kieltäytyi, sanoi että hänelle hyvä näin. Ymmärsin tämän johtuvan siitä että tällä naamalla ja kropalla ei voi seksissä vaatia ihmeitä.

Haluaisin ottaa asian taas puheeksi, mutta sitten kävelen peilin ohi. Reality check saa perääntymään toiveiden esittämisestä.

Onko muilla samanlaisia ajatuksia? Vai uskaltaako joku ei niin nätti vaatia kumppanilta esimerkiksi käsiseksiä tai laittamaan liukkaria? Joudun laittamaan itse ja mies kääntää siksi aikaa pään pois, ei halua katsoa.

N40 ja risat

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... Rumat on heikolla, kaikessa. Tuskin sinulla on hääppöiset tulotkaan.

Vierailija
2/19 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvelen, että jos olisin liikkeellä alistuneena ja masentuneena asenteella "ei mun nautinnolla oo mitään väliä" ja häpeilisin ulkonäköäni, se vain tekisi minusta vieläkin vähemmän viehättävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot on kummallisia. Onko tämä edes totta vai pelkkää iloista trollausta?

Tiedoksi nyt sitten kaikille: Ulkonäkösi ei vaikuta siihen saako sinua käyttää hyväksi. 

Ja aapeelle vielä, että jätä se sika. Mihin tarvit noin surkeaa miestä? Et mihinkään. Paskan saa pyytämättäkin.

Vierailija
4/19 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole omasta mielestäni ollenkaan nätti, eikä mun ole ikinä tarvinnut pyytää miehiltä mitään, ovat itse olleet innokkaita tekemään mulle kaikkea kivaa... :) 

Vierailija
5/19 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo, olen niin kuvottava että ahdistaa ajatuskin seksistä. On kamala ajatus, että joku joutuisi olemaan minua niin lähellä ja koskemaan intiimisti. Tätä itseinhon kokemusta on vahvistanut hirveästi aviomieheni haluttomuus, tästä on vuosi kun meillä on seksiä ollut. En varmaan enää pysty seksiin kenenkään kanssa, en vain kykene uskomaan että näin vastenmielisen naisen kanssa kukaan oikeasti haluaisi olla. 

Vierailija
6/19 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanattomaksi vetää!

Vierailija
7/19 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heterot on kummallisia. Onko tämä edes totta vai pelkkää iloista trollausta?

Tiedoksi nyt sitten kaikille: Ulkonäkösi ei vaikuta siihen saako sinua käyttää hyväksi. 

Ja aapeelle vielä, että jätä se sika. Mihin tarvit noin surkeaa miestä? Et mihinkään. Paskan saa pyytämättäkin.

Tarkoitatko heteroNAISIA? En usko, että kenelläkään heteromiehellä on tällaisia ongelmia.

Vierailija
8/19 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinkysyjä taas riehumassa täällä.

Vierailija
9/19 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan joo, olen niin kuvottava että ahdistaa ajatuskin seksistä. On kamala ajatus, että joku joutuisi olemaan minua niin lähellä ja koskemaan intiimisti. Tätä itseinhon kokemusta on vahvistanut hirveästi aviomieheni haluttomuus, tästä on vuosi kun meillä on seksiä ollut. En varmaan enää pysty seksiin kenenkään kanssa, en vain kykene uskomaan että näin vastenmielisen naisen kanssa kukaan oikeasti haluaisi olla. 

Höpö löpö, et sinä ole kuvottava. Ei puhtaudestaan huolehtiva nainen ole miehen mielestä koskaan kuvottava. Jokaiselle naiselle löytyy kyllä ihailija, kunhan nainen itse luottaa itseensä. Jos nainen häpeilee itseää, eikä suostu miehen nähden riisuuntumaan, vaan pitää olla pimeä tai jotain suojana, mies saattaa kyllästyä menee muualle. Voi olla että miehen sitten nappaa vapaamielisempi, mutta vaatimattomammalla fysiikalla varustettu nainen.

Minäkin muutamia kymmeniä naisia tavannut kahdestaan intiimiolosuhteissa, mutta kertaakaan ei homma ole keskeytynyt naisen fyysisiin ominaisuuksiin. 

Vierailija
10/19 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi olette yhdessä miehesi kanssa?

Vierailija
11/19 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa juttua. Minulle miehenä ei todellakaan kelpaa minkä tahansa näköinen nainen sänkykumppaniksi. Todella harva itse asiassa kelpaisi, vaikka olisinkin sinkku.

Vierailija
12/19 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on silloin "vain" totta.

ei kukaan voi ihmisen omiin ajatuksiin 'upota' niin kuin sen itse tekee:

itse itseään ihminen  psyykksa - hyvässä /pahassa.

ei kukaan muu.

Vierailija
13/19 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf?!?! Mies vaihtoon. Oikea mies saa susta parhaat puolet esiin, itsevarmuuden kattoon ja kasvot hehkumaan. Älä tyydy vähempään.

Vierailija
14/19 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... en vaadi seksissä keneltäkään yhtään mitään. Mutta viehättävä tai en (sehän riippuu katsojasta, omalla mielipiteelläni ei juuri ole merkitystä), kerron kyllä kumppanilleni mistä pidän tai mistä en pidä ja mitä haluaisin saada/antaa

Vierailija
15/19 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä itseäni kauniina tai viehättävänä mutta yhtä poikkeusta lukuunottamatta olen törmännyt miehiin joille minun orgasmi on se joka hoidetaan jo esileikin aikana ensimmäinen kerran. 

tämä poikkeus ei osannut ilmeisesti tehdä naiselle yhtään mitään muutakuin kivuliasta sormetusta esileikkinä. Ei hän kyllä päässyt edes sisään asti ennenkuin homma loppui. 

Oikeanlaisen miehen kanssa; Heittäydyn itsekin täysillä mukaan, esileikkiä ei tarvitse pyytää se tulee mieheltä automaattisesti(Ja toki myös toisinpäin) . Kysyvät mistä minä tykkään, miten minä haluan ja kehuvat.

Eli ehkä kauneus ja viehättävyys on katsojan silmissä :) 

AP mies vaihtoon. Ei tuollaista kannata katsella ja tappaa omia seksihaluja! 

Vierailija
16/19 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkään tykkää vaatia mitään, mutta varmasti epämiellyttävä ulkomuotoni on tähän osasyy. Jotain toiveita olen esittänyt seksiin liittyen, mutta olen yrittänyt pitää ne aika vähissä ja suhteuttaa omaan ulkonäkööni, eli ei mitään työlästä eikä outoa. Semmoista mitä tämännäköisen voisi odottaa toivovan.

Ja tavallaan, en niin haluakaan että mies käyttäisi liikaa aikaa ja energiaa minuun, sillä en tiedä millä hyvittää sitten se hänelle. Minä kun en osaa nauttia olostani jos samalla mietityttää tekeekö toinen koska haluaa vai koska luulee että pitää.

N suunnilleen samanikäinen

Vierailija
17/19 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla yhtymään reikiisi jos puet sian kärsän, korvat ja saparot ja röhkit kovasti kun kookas kullini pumppaa spermalastin peräsilmääsi.

Vierailija
18/19 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole nätti omasta enkä muidenkaan mielestä, mutta vaadin kyllä, että sängyssä minullakin on kivaa. Muuten jätän koko touhun väliin.

Jos miehesi ajattelee noin kuin kuvaat, teet itsellesi suuren palveluken, kun jätät hänet. En usko, että tuollainen mies muuttaa tapojaan, kun kerran asenne on tuollainen.

Maailmassa on paljon miehiä, jotka pitävät sinusta ja ovat kiinnostuneita miellyttämään sinua sängyssä. Älä luovuta, vaan usko itseesi ja jatka oikean miehen etsimistä.

Vierailija
19/19 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tulla yhtymään reikiisi jos puet sian kärsän, korvat ja saparot ja röhkit kovasti kun kookas kullini pumppaa spermalastin peräsilmääsi.

Mene siannussija takaisin sinne karsinaasi, emakko odottaa iltapanoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi