Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka on ollut netti-treffeillä??

Vierailija
21.02.2007 |

Mua vähän jännittää mennä. Ootteko puhunut puhelimessa ennen treffejä? Mies ehdotti että soittaisin hänelle mutta tuntuu niin oudolta puhua puhelimessa vieraan kanssa. Mieluummin kasvotusten sitten juttelisin. Kokemuksia? Joo ja mä oon jo 26v ja pari lasta, silti jännitän moista..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin useilla treffeillä, kaikki keskustan kahviloissa. Parin kanssa nähtiin usemman kerran, muutaman kanssa vaan kerran (yhdet treffit kesti alle puoli tuntia). Ei jäänyt traumoja. Puhelinnumeroani en antanut vasta kun oikeiden treffien jälkeen jos oikeasti kiinnosti.

Älä laita liian suuria odotuksia ja mene rohkein mielin!

Vierailija
2/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ja naimisissakin yhden kanssa ;-)

Yleensä olen kyllä vaatinut, että pitää jutella mun kanssa puhelimessa. Kerran ei jutut luistaneetkaan yhtään puhelimessa, vaikka mies oli ihan ok kirjoittaessaan.

Muista vaan nettideittien säännöt niin hyvin menee.

Itse olen muutamilla treffeillä käynyt ja kaikki kokemukset positiivisia. Kaikki olleet fiksuja miehiä ja erittäin mukavia ja kaikki säilyneet ystävinä ainakin jonkin aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kanssa olin kirjoitellut vähän aikaa ja päätimme tavata. Mies oli kyllä laittanut kuvansa minulle etukäteen, mutta oli kuitenkin aivan eri näköinen sitten livenä. No ei sillä vielä niin väliä jos oltaisiin tultu juttuun, mutta kun ei tultu. Hassua sinänsä, koska sähköpostien perusteella vaikutti tosi mukavalta. Tiesin jo ensimmäisten 10 minuutin jälkeen, että tämä tyyppi ei ole minua varten. Sainkin itseni jollain tekosyyllä lähtemään kesken pois noin puolen tunnin jälkeen.

Seuraava mies oli myös todella mukava sähköpostien perusteella ja päätimme tavata. Mies kuitenkin ehdotti että jos hän soittaisi minulle ennen tapaamista, itse vähän aristelin ja ajattelin että olisi kivempi vain nähdä suoraan, mutta suostuin kuitenkin. Se puhelu kestikin kaksi tuntia. Seuraavana päivänä näimme ja treffit kestivät aika pitkään ja oli todella hauskaa. Tapaillimme tämän jälkeen aika tiiviisti puolen vuoden ajan, mutta sitten mies valitettavasti halusi lopettaa suhteen :( Itse olisin ollut valmis isompaankin juttuun hänen kanssaan.

Nykyisen mieheni tapasin muualla kuin netissä.

Vierailija
4/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen, joten ei ne oikein mitkään treffit olleet vaan ihan tapaamismatka.