Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pettää

Vierailija
22.11.2024 |

Meillä usean vuoden avioliitto, lapset, talot jne., kaikki päällisin puolin hyvin ja yhteiselo sujuu.

Jäi kiinni ainakin As ja Kik käytöstä. Viestittelyjä ja omia kuvia ainakin oli. Jatkunut vuosia. En halunnut lukea viestejä ja seksin harrastamisesta muiden kanssa ei varmuutta, kaikki mahikset siihenkin kuitenkin on. Mutta tämä mun mittapuulla ainakin on pettämistä ja mies tietää ettei asia ole ok, koska tämä ei ole valitettavasti ensimmäinen kerta ja olin saanut jo luottamuksen melko hyvin takaisin vuosien jälkeen.

Nyt on tosi paska fiilis, oksettaa! Pidän itseäni tosi tyhmänä että olen hölmönä luottanut.

Mies ei tiedä että tiedän ja mietin miten ottaisin asian esiin ja mitä hittoa teen!? Tai tiedän kyllä mitä pitäisi tehdä, mutta...

Vinkkejä kuinka kerron miehelle asian tulleen tietooni? Mulla kuva hänen puhelimesta, jossa oli auki as, jotta ei voi ainakaan kieltää asian olemassa oloa. Ja en ole tonkinut toisen puhelinta salaa, en tiedä salasanaakaan, vaan mies nukahti illalla näyttö auki.. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin itse tänne aika vasta samanlaisesta tilanteesta. Ehdin nähdä, että miehen puhelimessa oli kik sovellus ja auki ruutu jossa viestejä.

Mielestäni kikin ainoa tarkoitus on olla salaisesti yhteyksissä salaisen seuran kanssa, joten pahalta tuntuu.

Mies kiistää tavanneensa ketään, mutta mistäpä sen tietäisin. Enkä tiedä nyt mitä tehdä, hajottaako perhe vai ei? :( 

Oletteko puhuneet asiasta minkä verran? Tässä painaa myös vaakalaudassa niin paljon.. Järki tietää mitä tehdä, sydän ei..? Jos ei näitä vuosia, kahta ihanaa lasta ja muuta olisi, olisi päätös tosi helppo.

Mikä tuossa painaa? Ei todellakaan kannata antaa petturin ja valhetelijan painaa lastina ollenkaan, suoraan luiskaan ja se ei ole sinun onglmasi mitä häntäheikin lapsille tapahtuu

Vierailija
22/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia en tietenkään ole hylkäämässä, ei tämä niiden syytä ole ja ne on mulle kaikki kaikessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttu on, mutta ei hän mitään myönnä. Sen kyllä, että viestejä on laitellut jonkin jännityksen vuoksi, mutta minua vaivaa juurikin se, että auki olevissa näin jotain sellaista viestiä, että koska sopisi tavata.. Hän väittää kiven kovaan, ettei ketään olisi ikimaailmassa uskaltanut kuitenkaan tavata.

Lapset painaa eniten tässä, kyllä. Jos olisimme vain kaksin, heittäisin hänet pihalle heti. Tuollaisen sovelluksen lataaminen jo on vastenmielinen ajatus.

Vierailija
24/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla jännät ajat

Vierailija
25/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AS:ssa on ihmiskunnan paaria; jengi, joka revittelee alastomuuttaan ja intiimipaikkojaan toisille samanmoisille. Käytännössä nuo eivät kelpaa partnereiksi yhdellekään täysipäiselle ihmiselle. Paljon selkeästi mt-ongelmaisia, sekä ihan fyysisesti _likaisia_, ja itsestään huolehtimatta jättäneitä tyyppejä. 

Vierailija
26/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat lapsien vuoksi niin lataa sen puhelimeen vakoilusovellus ja joka kerta kun se tekee jotain niin puhko sen auton renkaat yms. Ja esitä täysin tietämätöntä. Etpä tunne itseäsi enää tyhmäksi.

Vierailija
27/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuttu on, mutta ei hän mitään myönnä. Sen kyllä, että viestejä on laitellut jonkin jännityksen vuoksi, mutta minua vaivaa juurikin se, että auki olevissa näin jotain sellaista viestiä, että koska sopisi tavata.. Hän väittää kiven kovaan, ettei ketään olisi ikimaailmassa uskaltanut kuitenkaan tavata.

Lapset painaa eniten tässä, kyllä. Jos olisimme vain kaksin, heittäisin hänet pihalle heti. Tuollaisen sovelluksen lataaminen jo on vastenmielinen ajatus.

Ihanaa, mutta toki kamalaa että olet samassa tilanteessa! Mulla ei ole oikein ketään kenen kanssa voisin asiasta puhua.

Pelottaa ottaa illalla asia töiden jälkeen puheeksi ja yritän miettiä keinoa miten saisin sanottua. 

Vierailija
28/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muu auta, kuin kysyä, että oletko etsiskellyt vierasta seuraa puhelimella, kun sattui silmään sieltä sellaiset sivut. Sitten kuunnella mitä änkyttää selitykseksi. Meillä mies yritti ensin jopa väittää, että oon varmaan vain nähnyt jonkin mainoksen siellä, tyhmänä piti.

En ole kyllä niinkään tyhmä, että uskoisin kikin olleen kuukausikaupalla pelkän viesteilyn ja kuvien katsomisen takia :(

Tämä on raastavaa yrittää pysyä kasassa ja elää arkea normaalisti lasten kanssa.

Vierailija
29/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä muu auta, kuin kysyä, että oletko etsiskellyt vierasta seuraa puhelimella, kun sattui silmään sieltä sellaiset sivut. Sitten kuunnella mitä änkyttää selitykseksi. Meillä mies yritti ensin jopa väittää, että oon varmaan vain nähnyt jonkin mainoksen siellä, tyhmänä piti.

En ole kyllä niinkään tyhmä, että uskoisin kikin olleen kuukausikaupalla pelkän viesteilyn ja kuvien katsomisen takia :(

Tämä on raastavaa yrittää pysyä kasassa ja elää arkea normaalisti lasten kanssa.

Minäkään en jaksa uskoa enää pelkkään viestittelyyn, miea vielä paljon pois kotoa.

Vavoin koko yön. V. ituttaa ja itkettää niin paljon. Yritän pidätellä että saan työt tehdyksi. 

Vierailija
30/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen deittisivuilla nähnyt, että aina just ne varatut miehet pyytää olemaan yhteyksissä kik, eivät halua antaa puhnroa.

Vierailija
31/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla moro ja näkemiin?

Vierailija
32/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap työpaikka? Paljonko tienaat? Montako lasta? Pärjäätkö ilman miehen tuloja vai joudutko jatkamaan?

Vierailija
33/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen mies on harvinaisuus.

Vierailija
34/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamat kantoon ja muutto muualle.

Vierailija
35/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap työpaikka? Paljonko tienaat? Montako lasta? Pärjäätkö ilman miehen tuloja vai joudutko jatkamaan?

Lapsia siunaantunut kaksi. Minulla on työpaikka ja tienaan keskinkertaisesti, mies enemmän. Pärjäisin varmasti rahallisesti. Harmittaa menettää yhdessä suunniteltu ja rakennettu talo ja muu yhteinen omaisuus ja tietysti lasten puolesta. 

Mies on minut niinsanotusti loukkuun saanut, muutin hänen kotipaikkakunnalleen ja minulla ei täällä ole töiden lisäksi oikeastaan mitään muuta. Muutto pois hankalaa lasten takia, töitä varmasti löytyisikin.

Vierailija
36/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kotona sitten antaa vähän enemmän? Syystä tai toisesta liian monet naiset laittavat 30v jälkeen stopin köyrinnälle, eikä sitä kitkuttelua tarvitse sietää kuin pari vuotta niin alkaa vieras liha himottaa. Sitä alkaa mies ymmärtää miltä tuntuu, kun ihminen näännytetään hengiltä.

Omalla kohdalla ainakin on juuri tämä tilanne. Eukko pihtaa, ei jaksa, ei huvita, ei kiinnosta yms selittelyä. En kävisi vieraissa jos kotona saisi enemmän kuin kerran kuussa. Tuntuu vähän siltä, että tuo tekee sen tahallaan jotta jäisin kiinni ja sitten voisi erota sotaisasti.

Vierailija
37/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskaltanut, mutta halua tavata olisi kuitenkin ollut. Jännityksen vuoksi kertoo jo kaiken. Pillit pussiin asap. 

Vierailija
38/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa elämää kuin tähänkin asti, et sano miehelle mitään, treenaat itsesti hyvään kuntoon, laitat ulkonäön viimeisen päälle, rupeat tapailemaan salaa muita miehiä, varmistat, että miehen rahat menevät sinuun ja perheeseen, järjestät itsellesi omaisuutta jne. Sitten muutaman vuoden päästä eroat.

Vierailija
39/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin toimi petipuuhat hyvin enkä todellakaan ole pihdannut, siksi tämä tulikin niin puskista ja kuin märkä rätti päin näköä.

-Ei ap vaan se kohtalotoveri

Vierailija
40/52 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan sinä sitä miestä mietin. Mieti ennemminkin eron käytännön asiat: onko yhteistä omaisuutta vai silvotaanko vaan lapset kahtia. Lapset voi myös nainen nykyään jättää, ei ole mikään pakko kasvattaa petturin lapsia

Kovin tunteettomasti puhut lapsista. "Ei ole pakko kasvattaa petturin lapsia", ihan kuin he jotenkin olisivat myös epäkelpoja, kun isä on pettäjä?

Ja ihan kuin omat lapset voisi vaan nakata jonnekin, kun ei niitä ole mikään pakko kasvattaa? Missä ovat tunteet, ne ainutlaatuiset äidintunteet? En voi kuin kysyä, että millaisilla ajatuksilla kaltaisesi hankkivat lapsia, jos rakkaudensiteet voi napsaista poikki ihan tuosta noin vain?

Jos aikuinen lapsi tekee pahojaan ja on rikollinen, niin siinä tapauksessa on ymmärrettävää, jos ei enää jaksa hänen puolestaan taistella, ja ottaa etäisyyttä, mutta että pienille lapsille raadollisen ja arvet jättävän eron jälkeen vielä tunkee heidät jollekin "pettäjälle", olkoonkin sitten oma isä, ja alkaa itse elää, varmaan kovinkin voimaantuneena, uutta ja ihanaa sinkkuelämää, en vaan voi tajuta millään. On tämä sairas maailma.

Ap ottaa, olkoon provo tai ei, asian käsittelyyn, ja tekee päätökset vaikka yksin, jos ei mies osallistu. Jos ei kerrasta oppinut, ei opi ikinä. Tuo mies on pettäjä, ihan sama missä se muna lilluu, ajatukset ovat jo muualla, ja homma ainakin suunnittelun tasolla.