Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muka outoa kun muutimme miehen kanssa erillemme minun tahdosta

Vierailija
13.09.2008 |

mutta en ole hakenut avioeroa? Ajattelin et kun en kuitenkaan aio mennä uusiin naimisiin ja jos mies menee niin hakee sit sitä virallista eroa. Emme ole tehnee myöskään ositusta vielä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumusero on varmaan ihan järkevää miettimisaikaa, mut jos se on ihan selvä, että tämä suhde oli nyt tässä niin osituksen pitkittäminen voi mutkistaa asioita aika tavalla. Jos toinen teistä nyt kerää 20 vuotta omaisuutta ja toinen 20 vuotta velkaa ja sitten ruvetaan osittamaan niin ei kivaa.

Vierailija
2/4 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko niin, että teidän suhde on kokonaan loppu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta typerää aivan varmasti! Mitä jos miehesi ottaa velkaa ja joudut siitä vastuuseen? Et joudu, jos ero on vireillä. Mitä jos miehesi uusi vaimo rohkaisee miestäsi tappelemaan joka kukkapurkista yms.?

Kun asiat pitkittyy, ne mutkistuu. Usko pois.

Hae avioeroa!

Eri juttu toki, jos on vielä toivoa yhteenpaluusta. Silloinkin voi tosin hakea eroa ja miettiä asiaa harkinta-ajan...

Vierailija
4/4 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumusero ei ole virallinen, eli käytännössä suurin osa posteistani tulee edelleen "perheen" osoitteeseen jne.

Olen huomannut että puolen vuoden harkinta-aika on varsin lyhyt ja nyt vuosi mennyt ja edelleen harkitaan, joskin kaiketi tässä yhteen palataan.

Avioero on ollut vakavasti mielessä, muuta siitäkään huolimatta emm e ole laittanut mitään virallista paperia menemään, vaan on asuttu erillään.

Useita kuukausia on mennyt että emme ole muuten nähneet kuin lasten merkeissä, mutta viime kuukaudet olen asunut lähinnä perheen luona.

Tässä siis meidän tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän