Mulla on ollut alavatsakipua jo useamman viikon, mutta en ole menossa låäkäriin
Nöyryytettäväksi. Laittavat kaiken psyykkisen oireilun syyksi ja vaikka tutkisivat, niin vihjaavat silti, että "sullahan on ollu tota ahdistusta".
Kommentit (8)
Mulla oli kans joskus viikkoja sellaista pientä vihlontaa. Menin gynekologille ja todettiin että kohtu ei tyhjene spontaanisti. Oli kertynyt limakalvoa paksu kerros. Sain primolut-lääkityksen.
älkää pantatko, menkää! Kaveri ei menny, kaks kuukautta ja oli hautajaiset!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kans joskus viikkoja sellaista pientä vihlontaa. Menin gynekologille ja todettiin että kohtu ei tyhjene spontaanisti. Oli kertynyt limakalvoa paksu kerros. Sain primolut-lääkityksen.
Mulla on sellaista kipua, joka herättää välillä yölläkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Syäpä
Saattaa ollakin, mutta sitä emme nyt saa selville.
Ap
Ja me tehdään tällä tiedolla mitä? Jokaisella on itsemääräämisoikeus ja jos ei halua mennä lääkäriin, niin se on ihan oma valinta.
Yhyy yhyy en mene lääkäriin vaikka pilluun sattuu antakaa marttyyrin kruunu byää 😫😫😫😫😫😫😫😫
Jep, jopa yksityinen .... Sain kerran kipukohtauksen ennen menkkoja, oksensin ja meinasin tilata ambulanssin. Menin myöhemmin yksityiselle, kuulemma ehkä munarakkula puhjennut tai "suolistoperäisiä toiminnallisia kipuja", koitti myös vt-infektiota, kerroin, ei ole, testattu....tutki kyllä ihan hyvin, kerta olin yksityinen ja maksoin....mut siis... Olin tosi kivuissa. Ei normaalia.