Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei valtaosa nykynaisista arvosta kotimieheyttä? Miehenä tätä ihmettelen.

Vierailija
21.11.2024 |

Kysymys otsikossa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostan!

Vierailija
2/8 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkkeli, joka pelaa kaiket päivät pelejä tai sohvalla röhnöttävä kaljaa kittaava työtön luuserimies, joka odottaa vaimon tulevan töistä siivoamaan ja laittamaan ruokaa, ei ole mikään "kotimies".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin arvostanut, jos mies olis kotona ollessaan edes jotenkin voinut hoitaa lasten asiat, pyykit, siisteyden ja sapuskat. Sen sijaan, että on vaan kotona ja minä teen noi e.m. työt sen lisäksi että käyn töissä ja tienaan koko perheen elannon. Mitä mä semmosella kotimiehellä? Sohvatyynyksi kalliin puoleinen. Laitoin kiertoon.

Vierailija
4/8 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaisella tekee? Kokemukseni miehistä on loinen ja haittaeläin

Vierailija
5/8 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo kauan kotimies, nuori työkyvyttömyyseläkeläinen. Kotona teki kykyjensä mukaan ja minä elätin porukan hellyttävällä lähäri-siivoojan palkallani. Perhehommat on jo hoidettu ja minäkin voinut vähentää työntekoa, jotta saadaan yhteistä aikaa. Sellaista se rakkaus on, yhteen hiileen puhaltamista, ei minä vaan yhteinen etu edellä.

Vierailija
6/8 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perinteisesti monet kotimiehet esim työttöminä pelaavat koko päivän ja odottavat että nainen tekee ruuan ja muut kotityöt töistä tultuaan. 

jostain syystä naiset ei arvosta sitä jos kotimies ei hoida hommia vaan lorvii vain (tavallaan ymmärrettävää koska monet miehet kokee että kotiäidit vain lorvii kotona ja miehet eivät tajua kuinka paljon kotitöitä esim pienten lasten äidit tekevät päivän aikana. Sitten jos mies jää kotiin niin lorvii ja ihmettelee kun nainen vihainen. 

ja tietysti kaikki miehet ei toimi näin ja osa naisistakin on laiskoja.

Vierailija
7/8 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sellaisella tekee? Kokemukseni miehistä on loinen ja haittaeläin

Siltä saa penistä.

Vierailija
8/8 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mielestäni aikuisuuden, itsenäisyyden ja maskuliinisuuden merkki. Miehestä joka ei osaa pitää huushollia pystyssä, tulee olo avuttomasta miesvauvasta, joka sinkuksi jouduttuaan joutusi muuttamaan takaisin vanhempien nurkkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän