Miehet laskekaa rimaa!
Olen 28 v. kolme vuotta sitten lapsettomasta avioliitosta eronnut mies. Eron jälkeen olin varmaan noin puoli vuotta ilman seksiä ja aika vähän sitä oli melkein viime aikoihin kunnes tajusin, että naisen ei todellakaan tarvitse olla mikään malli, jotta seksi olisi hauskaa.
Viimeisen neljän kuukauden aikana olen harrastanut seksiä 12 eri naisen kanssa ja on ollut hauskempaa kuin koskaan kun yksinkertaisesti laskin omaa vaatimustasoa. Kroppa ja pillu voi olla oikein hyvät vaikkei nyt näytäkään joka suhteessa miltään missiltä. Kaikkein hauskinta on ollut parikymppisten aika kokemattomien mimmien kanssa. Vähän on kehaissut hiljaisempaa tyttöstä jostain asiasta niin ei huomaakaan kun on jo päässyt panemaan. Tuollainen kokematon nuorempi tai miksei vanhempikin nainen on hyvä myös siinä, että ei paljon osaa kieltäytyäkään, kun kai kuvittelee, että minä varmaan tiedän miten hommat pitää mennä tai jotain. Pääsee samalla panemaan perseeseen ja ruiskimaan naamalle, kuka nyt sitten sellaisesta tykkää. Suosittelen kaikille sinkuille ja yksinäisille miehille, että turha odotella mitään missiä ovelle kolkuttelemaan kun tavallisia ihan kelpoja naisia on baarit ja kadut pilvin pimein.
Kommentit (7)
kun kuulostit ällöttävältä. Toivottavasti et ollut tosissasi. Pidät naisia panopuuna.
N
miten tuosta aloituksesta voi päätellä, että jotakuta käytettiin hyväksi.. seksiä - hyvää, huonoa tai jotain siltä väliltä - ilman mitään sen suurempaa jatkoa sai ehkä kumpikin osapuoli. Sinänsä ihan hyvä ajatus pohtia kun seksiseuraa etsii, että tarviiko sitä pärstä/kroppa kerrointa laittaa tosiaankaan kovin korkealle. Olishan se mukavaa kun joku adonis tai malli tulisi viettelemään tai saisi vieteltyä, mutta miten ihmeessä ulkonäkö voi korreloida seksin laatuun. Ja koskaanhan ei voi loppupeleissä tietää mihin asiat sitten johtaa..
En nyt tiedä voiko sanoa, että käyttäisin ketään hyväksi. Haen omaa nautintoa omien mieltymysten mukaan, mutta kyllä nuo naisetkin ovat ymmärtääkseni itsekin kanssani nauttineet, joidenkin kanssa olen muutamankin kerran nähnyt, mutta vakiintua en halua. Ketään en mihinkään pakota.
Ei kai kukaan pakota hyppäämään samantien kenenkään vieraan miehen sänkyyn jos ei itse nimenomaan juuri seksiä halua. Ainakaan en ole mitään valehdellut tai mitään sellaista. Tuota en ymmärrä yhtään mitä edes tarkoittaa, että pidän naisia panopuuna. Tämä nyt vaan on seksiä omalta kannaltani eikä muuta. Sillehän ei mitään voi jos aikuinen ihminen haikailee jotain muuta. En suostu näkemään siinä yhtään mitään pahaa, että harrastan seksiä vaikka tunnin tuttavuuden jälkeen miten monen naisen kanssa tahansa enkä pyydä yhtään niistä sen jälkeen treffeille. Jos juttelen jollekin naiselle vähän mukavia ja hän haluaa minun kanssani panna niin se ei velvoittane minua yhtään mihinkään muuhun. Vieraiden ihmisten välillä vaan on ihan eri tavalla kihelmöintiä. Uuteen pilluun ekaa kertaa painaminen kiihottaa ihan eri tavalla kuin aikanaan oman vaimon pillu, ei voi mitään.
Ja se, että käytät toisten kokemattomuutta hyväksesti päästäksesti ruikkimaan naamalle tai perseeseen, kuulostaa myös inhottavalta. Taidan arvata, mihin pitkäaikainen suhteesi kaatui...
Onhan tuo aikakin jo sun iässä oppia että ei se kyyti tosiaankaan riipu siitä minkä näköinen nainen on. Parhaat kyydit saa naiselliselta hieman kurvikkaalta naiselta jolla on synnyttäjän lantio ja vauvakuume.
M40+
Ja jos poju *ei* edes *käytä* kortsua, niin voipi isyys kutsua aika nopeasti, kun vauvakuumeiselta saa hyvät kyydit...
Sä sitten *särjet* tyttösten *sydämiä*, ne reppanat odottaa että *otat yhteyttä* uudelleen, voivat jopa luulla *seurustelevansa* sun kanssa.
Kai sä *idiootti* edes käytät *kortsua* ja *kerrot* tytöille että tämä on vain *pelkkä pano*