Miehet! Miksi on niin vaikea uskoa että koska emme vielä tunne,en tule luoksesi enkä myöskään tahdo sinua minun luokseni. Julkinen paikka
Tai ei mitään.
Ärsyttää kun hyvät keskustelut ja tahtoisi tavata,mutta sitten alkaa jankutus "tuu mun luo saunaa/syömään/katsomaan leffaa.."
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Nähkää kirjastossa
Kirjastossa ollaan hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähkää kirjastossa
Kirjastossa ollaan hiljaa
LOL käyppä vaikka Kiasmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat moisesta stressiä? Heti kun ei miellytä niin neeeeext.
Naisille se on näin yksinkertaista. Miehillä sitä nextiä ei välttämättä ole tulossa. En tarkoita, että miehenkään tulisi tyytyä sellaiseen joka ei miellytä, vaan sitä, että on miehelle henkisesti täysin eri asia lempata joku jonkun pikkusyyn varjolla.
Ei se edes ole pikkusyy jos toinen ei älyä ettei toinen halua tavata suoraan kodissa tms ja jää jankuttamaan siitä. Miehelläkin pitää olla rotia sanoa neeext eikä epätoivoisesti nuhjata ensimmäistä vastaantulijaa hännystellen.
T. Sama, ja M
Rotia olisi kyllä mutta sitten menee saumat saada pillua ja se on tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Sä tunnut tekevän aika paljon näitä aloituksia. Voi voi voi, miehet, voi voi, julkinen paikka, voi voi voi...
Sä tunnut lukevan näitä aika paljon. Voi voi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kutsuin miehen luokseni pelaamaan Bloodbornea.
Ehdottiko mies nakkipiiloa?
Ensin pelasimme Bloodbornea, sitten nussimme loppuyön :) Oli hyvät ensitreffit ja seurustelemme edelleen.
Suuri osa miehistä ei
a) ole itse kohdannut/kokenut uhkaa deittailun kaltaisissa tilanteissa
b) ole kuullut naispuolisten sukulaistensa tai ystäviensä pelosta tai uhkaavista kokemuksista ko. tilanteissa
c) pidä itseään mitenkään vaarallisena tai uhkaavana seurana plus luulevat, että nainen oletusarvoisesti luottaa
Eli noilla miehillä ei ole ymmärrystä ja tietopohjaa siitä, että miksi ko. tilanteet koetaan yleisesti naisten piirissä vaarallisina tai uhkaavina. Plus, että sitä nykyistä deittiä ei ole mitään järkevää syytä käsitellä erikoistapauksena ainakaan ennen pitkää seurantajaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mulle mitään epäselvää. En mä halua ketään täysin tuntematonta kotiini. M45
Ei todellakaan. Mistä sitä tietää mitä se nainen tekee. On niitä sekopäisiä tappajia naisissakin. Enkä mene ikinä toisen kotiin heti, koska ei sitä tiedä odottaako siellä Simpanen ja Virtanen pahat mielessä.
Tutustumisen kautta sitten.
Ehdottiko mies nakkipiiloa?