Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska kun ostan aina kaupasta punalapputuotteita jos suinkin mahdollista niin suhtautuvatkohan ihmiset säälivästi nähdessään?

Vierailija
21.11.2024 |

Kuitenkin nuokin säästöt laitan matkakassaan jolla hankin elämyksiä ja kokemuksia maailmalta enkä köyhyyttäni 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri ajattele mitä muut ihmiset ajattelee. Itse en seuraa yhtään mitä muut ostavat. Ostan laputettuja tuotteita, jos aion lähiaikoina ne syödä, mut jos meinaan varastoida niitä vaikka viikon, niin sitten en osta. Asun niin kaukana kaupasta että käyn kaupassa yleensä vain kerran viikossa.

Vierailija
22/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan innoissani, jos löydän käyttämiäni tuotteita päiväystarjouksina. En ole tullut ajatelleeksikaan, pitäisikö minun miettiä mitä muut asiakkaat tai kassa minun ostoksista ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne maistuu pilaantuneilta, en pysty syömään. En myöskään osta sellasta tuotetta jonka parasta ennen käyttöpäivä on huomenna. Hyvähän se on kauppiaalle, että saavat myytyä niinkin kalliilla pois -30%. Tuo menisi muuten roskikseen. Voisin ostaa kun olisi -60%.

Sitä juuri ihmettelen että päiväykset oli valmisruoassa 23.11. ja jogurtissa 24.11. ja näissä oli punainen lappu. Tänään siis on 21.11. eli hyvin vielä myyntiaikaa.

Eihän tuollainen ole vielä pilaantunut. Sama kuin löytäisi jääkaapista avaamattoman jogurtin.

Ei olekaan, niin siksi ihmettelen miksi noissa oli edes punainen lappu..

Täytyy myydä vanhempia pois, jos uudempia on odottamassa hyllyttämistä...

Yliopisto-opiskelija

Vierailija
24/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaisuutta on monen kaltaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme