Onko mahdollista että 34 vuotias ikisinkkumies löytää parisuhteen ja perustaa perheen?
Onko kuinka iso todennäköisyys? Itse en ole vielä sopivaa naista löytänyt elämäni aikana.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on mahdollista, kun vain se oikea kohdalle sattuu. Kannattaa jutella kaikenlaisten ihmisten kanssa.
Tuntemattomille ihmisille juttelu on vaikeaa kun on ujo ja introvertti.
Erikoista hommaa että kohtuun pitäisi päästä, vaikka ei saa sanaa suustaan. Miten ajattelit päästä lähellekään kohtua ,jos et pääse edes puhe-etäisyydelle?
On, jollei ole narkki, sivari tai jokin larppaaja. 34 vuotinen on 90-luvulla syntynyt teini, jos on halua ja uskallusta kehittyä ja männä eteenpäin elämässään, niin silloin kehittyy ja edistyy. Siis jos todella haluaa. Kaikkea hyvää siulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on mahdollista, kun vain se oikea kohdalle sattuu. Kannattaa jutella kaikenlaisten ihmisten kanssa.
Mun mies on ujo ja introvertti insinööri. Mutta ei se ole mikään este, jos on halua tutustua.
t. Tinderissä tavanneet
Tinderissä olen ollut 10 vuotta. En saa sopivilta naisilta matchejä.
Magic words - sopivilta naisilta.
Eli sinulle kelpaa vain tietynlainen. Joten vastaus kysymykseesi - epätodennäköistä.
Saako ap matcheja minkäänlaisilta naisilta? Jos saa, niin mikä heissä on vikana? Ilmeneekö viat jo nettikeskustelussa vai päästäänkö treffeille asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun nykyään tuntemattomille puhumista pidetään outona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun nykyään tuntemattomille puhumista pidetään outona.
Metoon vuoksi siitä on tullut ylipäätään ei-hyväksyttyä.
Nykyään kulttuuri menee niin, että ensin naisen kanssa hankitaan match ja sitten vasta mennään puhumaan kasvokkain.
Miksi pitää puhua tuntemattomille? Eikö ole työkavereita, kaveri- ja harrastusporukoita ja näiden illanviettoja? Ai niin, eipä tietenkään. Netistä vaan pitäis saada valmis vaimomatsku.
Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
On mahdollista, vaikka olisit vanhempikin. Kunhan muistat kriteerit, eli kun itse vanhenet, niin ei kannata haaveilla enää samanikäisistä naisista kuin nuorena. Vielä nelikymppisenä jotkut naiset haluavat lapsen ja heillä voi olla siihen paremmat taloudelliset edellytykset kuin nuorilla.
Hankkiudu kuitenkin ensin eroon "ikisinkkuudesta". Tutustu naisiin ihmisinä, äläkä tee heistä mitään mystisiä olentoja, niin voit deiteiltä löytää pari harjoittelusuhdettakin ennen sopivan löytymistä.
Ei se ap voi tutustua naisiin ihmisinä, koska hällä ei ole mitään ihmisiintutustumismallia. Sama ku mulle sanois että "mene kouluttamaan muurahaiskarhuja". En minä tiedä miten niille kommunikoidaan.
Eihän ap osaa edes kirjoittamalla kuvata tilannettaan. Trolli todennäköisesti onkin.
Pidän vähän epätodennäköisenä. Naisten luottamus ikisinkkujen pariutumiskykyyn on aika heikkoa ja varsinkin siihen, että siinä parisuhteessa osataan pysyä vaikeampinakin aikoina.
Ei ole mahdollista joten parempi luovuttaa . Näin tein minäkin kun vuosiin ei ole mitään seuraa löytynyt . Toki 3 lasta on ennestään mutta ei se korvaa aikuista seuraa kuitenkaan .
m39
Vierailija kirjoitti:
Pidän vähän epätodennäköisenä. Naisten luottamus ikisinkkujen pariutumiskykyyn on aika heikkoa ja varsinkin siihen, että siinä parisuhteessa osataan pysyä vaikeampinakin aikoina.
Naisena saan koska tahansa paljon parempiakin miehiä joten ei ole mitään syytä huolia ikisinkkua.
Tiedän useita lapsettomia, mukavia, kauniita ja älykkäitä 3-kymppisiä naisia, joten en pidä mahdottomana, ettei avaajan kaltainen ikisinkku heidän joukostaan voisi löytää sopivaa.
Toki he pitävät miehelle rimaa korkealla, mutta aina voi kehittää itseään paremmaksi. Etenkin ne käytöstavat ovat tärkeät, jos niitä ei ole jo lapsena oppinut.
Kyllä mies saa vaatia ihan mitä vain, mutta eikös ne tulokset kerro, onko strategia ollut oikea? Miehethän ovat omasta mielestään niin järkeviä ja rationaalisia, mutta sitten kun homma ei toimikaan niin tullaan syyttämään naisia. Yhyy.
Todennäköisesti ikisinkkumiehellä on sosiaaliset taidot sillä tasolla, että naisen saaminen perustuu lähinnä naisen läheisriippuvuuteen (löytää jonkun hoivaajanaisen) tai taloudelliseen riippuvuuteen (hakee esim. thaikun).
Sosiaalisten taitojen puutteessa pahinta on se, ettei mies itse ymmärrä asiaa ollenkaan, vaan hakee syytä ihan muualta, esim. siitä, ettei ole upporikas tai pitkä. Rikkailla ja pitkillä miehillä on toki omat fanilaumansa, mutta sosiaalisesti taidoton mies ei näe tavallisten keskivertoihmisten pariutumista missään niin eihän hän tajua.
Ja jos miehen pitää kysyä vauvalla että "no mistä sitten jos ei Tinderistä" niin on kyllä niin toivoton tapaus, että suosittelen seksinukkea.