Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tajusit tänään?

Vierailija
05.07.2024 |

Tai jos et tajunnut tänään mitään, niin äskettäin?

Minä tajusin, että minun täytyy tehdä tämä nyt... Minun täytyy mennä uuteen ja pelottavaan! Se voisi olla elämäni käännekohta hyvällä tavalla. Kyseessä talokauppa... omakotitalo. Minulla on hyvällä tavalla outo fiilis siitä, että se olisi hyvä ostos. Tietysti riippuu myyjästä että tuleeko hyväksymään tarjoukseni. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että kehuttu pizza ei välttämättä maistu hyvältä.

Vierailija
2/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että mun miesystävä on todellinen aarre

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että mustia oliiveja ei ole olemassakaan vaan ne on vihreitä jotka on värjätty!

Vierailija
4/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen että mustia oliiveja ei ole olemassakaan vaan ne on vihreitä jotka on värjätty!

Pahoja kaikki joka tapauksessa.

Vierailija
5/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että keitettyjä perunoita ei kannata säilyttää jääkaapis. Oonki ihmetellyt paistetuissa perunoissa sitä, miksi jotkut niistä oikeasti maistuvat pahoilta. Kumma kun ei kaikki, vain yksi tai kaksi maistuu ikävän kirpeiltä.

6/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että kasvimargariini vaihtaa olomuotoa kaksi kertaa kun sen yrittää sulattaa kuumaan kahviin: ensin se hajoaa pieniksi hitusiksi ja sen jälkeen alkaa kiinteytyä mönjäksi, erilleen kahvista. Se ei liukene!

Kuitenkin kun sekoitin joukkoon tomusokerin (olin tekemässä mokkapalan kuorrutetta) seos tasaantui ja sileytyi ihan oikeaoppiseksi koostumukseltaan.

Olen aiemmin aina käyttänyt leivontarasvana voita tai oivariinia, ja ne liukenevat kahviin. 

Vierailija
7/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tajusin että karppaamon sokerittomissa karkeissa on liian paljon hiilareita. Nyt meni ketoosi poikki. 

Vierailija
8/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että me ei olla enää me, ei missään asiassa.

Yhdessä oltu 32v.

N48

Vierailija
9/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaa ihminen!

Vierailija
10/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Sen että kasvimargariini vaihtaa olomuotoa kaksi kertaa kun sen yrittää sulattaa kuumaan kahviin: ensin se hajoaa pieniksi hitusiksi ja sen jälkeen alkaa kiinteytyä mönjäksi, erilleen kahvista. Se ei liukene!

Kuitenkin kun sekoitin joukkoon tomusokerin (olin tekemässä mokkapalan kuorrutetta) seos tasaantui ja sileytyi ihan oikeaoppiseksi koostumukseltaan.

Olen aiemmin aina käyttänyt leivontarasvana voita tai oivariinia, ja ne liukenevat kahviin. 

Rasvakahvi🤢🤢🤢

Vierailija
11/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voin tänään ottaa rennosti ja siivota huomenna.

Vierailija
12/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että lihavallakin naisella voi olla tiukka p###u.Olen ennen aina pitänyt sitä itsestään selvyytenä että se on löysä ja venynyt mutta olin väärässä.

Vierailija
13/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen että lihavallakin naisella voi olla tiukka p###u.Olen ennen aina pitänyt sitä itsestään selvyytenä että se on löysä ja venynyt mutta olin väärässä.

Aika moni asia on mennyt mönkään kun arvostellaan ja yleistetään asioita. 

Vierailija
14/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan nyt on selvä juttu, että on tiukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän