Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millasista naisista työkavereina miehet sitten pitävät? Ei ainakaan minusta.

Vierailija
13.09.2008 |

Olen hoikka, jopa laiha, siro. Tavis-nätti, en erikoinen. Jotkut pitää rumanakin. Silmälasit on.

Olen sisäänpäinkääntynyt, sulkeutunut, kuitenkin huumorintajuinen (ei alapää-huumori, eikä rasistinen, sovinistinen huumori).

Olen tunnollinen, kiltti työntekijä, viihdyn itsekseni.

En juo alkoholia, enkä osallistu työpaikan urheilutapahtumiin, enkä baari-iltoihin. Konsertteihin ja teattereihin osallistun.

Minusta eivät työpaikkani miehet pidä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekoja/ millaista käytöstä näiltä työkavereiltasi odotat?

Mistä päättelet, etteivät he pidä sinusta?

-20

Vierailija
22/26 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ns. miesten aloilla töissä. Miehet on mukavia ja reiluja työkavereita. Joka paikasta on jääny muutama kaverikin, jotka varmasti kulkevat mukana läpi elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä ihmettelet miksi et tule miesten kanssa toimeen. Miten tulet ylipäätään kenenkään kanssa toimeen??!!

Vierailija
24/26 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tekee tasavertaisesti työt ja keskittyvät asiaan eli työhön- eivät flirttaa

t. jakkupukunainen

Vierailija
25/26 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo viestisi aloitat aivan väärästä kohdasta. Sinun ulkonäölläsi ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Seuraavaksi kerrot, että et ole seurallinen, etkä halua olla muiden kanssa tekemisissä. Sitten ihmettelet, miksi sinusta ei pidetä ja ei haluta olla tekemisissä. Lisäksi selvästi halveksit miehiä kollektiivisesti. Pidät omia sosiaalisia tapojasi ainoina oikeina ja haukut toisella tapaa toimivia apinoiksi. Kumma juttu, että sinusta ei pidetä?

Minusta keskimäärin pidetään työkavereiden (niin naisten kuin miesten) keskuudessa. Olen reilu, teen työni, olen seurallinen ja juttelen ihmisten kanssa heitä kiinnostavista asioista. Osallistun tasaisesti erilaisiin yhteisiin rientoihin, niihinkin, joissa en välttämättä ole kuin kala vedessä. Olen hyväntuulinen ja reipas ja liiankin puhelias. En kiroile, en "miehistele", enkä kerro roiseja vitsejä (kuuntelen kyllä sujuvasti) tai alapääjuttuja. En suhtaudu miehiin tai naisiin eri tavalla, persoonakohtaisesti sitten kyllä.

Varmasti on työkavereita, jotka eivät minusta aina niin paljon pidä, mutta se ei johdu naiseudestani, vaan siitä, että olen helposti suuna päänä kaikessa ja olen välillä melko dominoiva. Ne ovat henkilökohtaisia vikojani, eivät liity naiseuteeni ja ärsyttävät varmasti niin miehiä kuin naisiakin, toisia enemmän kuin vähemmän.

Tunnen paljon hyvin miesvaltaisilla työpaikoilla työskenteleviä naisia ja monet ovat hyvin pidettyjä miestyötovereiden(kin) keskuudessa. He eivät ole sen vähempää naisellisia kuin muutkaan (tosin eivät harrasta sellaista sarjakuvista tuttua "avuton blondi" naisellisuutta) ja yleensä ihan yhtä pidettyjä niin mies- kuin naistyötovereidensa keskuudessa.

Vierailija
26/26 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viimeiset 5 vuotta ( lähes koko työikäni ) osaston tai projektin ainoa nainen. Työpaikoissa on aina ollut myös muita naisia, mutta ei siinä omassa projektissa. Kertaakaan ei ole tullut oloa, että minua kohdeltaisiin jotenkin eri tavalla sukupuolen takia.

En oikein ymmärrä ap:n ongelmaa. Alapääjuttuja meillä on harvoin, silloin joko hymähtelen tai heitän jotain takaisin. Illanviettoihin osallistun aina, välillä vedän perseet muiden mukana, välillä lähden ajoissa kotiin. Pientä harmitonta flirttiä ehkä harrastan joskus. Töitä teen niin paljon ja hyvin kuin vain kykenen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi