Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos pyykit val koneessa pestynä ja mies kotona - mitä hän tekee?

Vierailija
21.02.2007 |

niin, ja kuivausteline täynnä jo kuivia vaatteita

a - antaa ne olla

b - vetää kuivat pois telineestä ja jättää ne isoon kasaan ja ripustaa pestyt ylös

c - järjestää kuivat pyykit omiin pinoihin ja ripustaa pestyt ylös tai

d - vie jopa ne kuivat kaappeihin ja ripustaa pestyt ylös

?

Meillä toi b ja tulen hulluksi siitä kun itse saan ruveta penkomaan sitä sotkuista pinoa mis sukat ja kaikki hukassa, siitä melkein enemmän töitä mulle kun ehdotus a.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kai ne vaatteet sinne koneeseen alunperinkin laittanut ja varmasti ottaa poiskin.

Vierailija
22/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jaksatte? Miten jaksatte huolehtia kaikesta? Minua pelottaisi, että jonain päivänä saisin tarpeekseni ja lähtisin kävelemään..

Minä ainakin olen tyytyväinen, kun mies tekee kotihommia, vaikkei ihan samalla tavalla kuin minä, niin mikäs minä olen arvostelemaan ja sanomaan että minun tapa on se ainoa oikea?

Ja jos haluaa, ettei kaikki jää omalle kontolle, on hyväksyttävä, ettei kaikkki ole ihan just jetsulleen tip top ja oman tavan mukaisesti laitettu. Mutta jääpä yhdessäoloaikaakin enemmän eikä tarvi kaikesta stressata yksin, kun mieskin kotijuttuja tekee.

Se ettei mies halua tehdä mitään, on taas toinen juttu. Hankalaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

debiilejä vai mitä? Kyllä kai viisivuotiaskin voi oppia laittamaan vaatteet narulle? Uskomatonta vedota siihen, ettei mies OSAA.

Vierailija
24/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä:)

Vierailija
25/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon hyvällä tuulella, sehän on kaikkien etu. Mies aina sanookin aina, että ihana tulla kotiin! Oikeasti kaikki toimii paremmin kun kumpikin huolehtii pienistä asioista ja koti pysyy koko ajan siistinä.

Vierailija
26/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies sen huomaa jos ei ole jotain tehty. Silloin kuuluu tulla viereen ihmettelemään, että pitäiskö SUN tehdä jotain tolle asialle kun alkaa olla likaista? Pitäiskö SUN laittaa ruokaa, pitäiskö SUN katsoa lasten perään, pitäiskö SUN jaksaa ajatella seksiä...

Silti anoppi on tomera nainen joka pistää poikansakin siivoamaan ja heidän isänsä osaa laittaa erinomaista ruokaa, siivota ja pestä pyykkiä ihan omatoimisesti. Ei ole miehisyydestä pois, vaikka osaa rakentaa talon ( kirvesmies) korjata autoja, rakentaa työkaluja ja 10 muutakin asiaa. Voi se omena pudota kauas puusta, ihan joskus ihmettelee.

Vierailija:

debiilejä vai mitä? Kyllä kai viisivuotiaskin voi oppia laittamaan vaatteet narulle? Uskomatonta vedota siihen, ettei mies OSAA.

Vierailija
27/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pesee miellä pyykin muutenkin. Me käytämme pyykkitupaa ja mies siis pesee pyykit. On omakin kone mutta hän säästää sähköä tälleen kuulema.

Hän myös silittää vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme