Deittimies maksoi ruuat ja katsoi merkitsevästi ja sanoi "jos sä sitten tarjoilet myöhemmin tänään pikkupiirakkaa"
Kommentit (12)
Mä tarjoaisin sipuli- tai kinkkupiirakkaa.
Deittimiehesi oli idiootti. Piirakkaa saa parhaiten kun maksan laskun ja pitää turpansa kiinni pipareista sun muista. Pitkällä kokemuksella, mies.
Mies taisi noin vähentää merkittävästi piirakansaantimahdollisuuttaan.
Olisit ehdottanut että käyt paistopisteen kautta.
Voi jeesus näitä sun "deittimies" trollailujasi. Joka päivä kymmenittäin deittimies teki sitä sun tätä paskaa. Ainoastaan lahopäisimmät vasemmistolaiset palstamammat uskoo. Ne uskoo muutenkin kaiken mahdollisen paskapuheen.
Ap siis haaveilee deittimiehestä, vaikka on itse mies. Ei se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap siis haaveilee deittimiehestä, vaikka on itse mies. Ei se haittaa.
Ap on miehiä vihaava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Deittimiehesi oli idiootti. Piirakkaa saa parhaiten kun maksan laskun ja pitää turpansa kiinni pipareista sun muista. Pitkällä kokemuksella, mies.
Et sä mikään mies ole, vaan beta-aisuri. Miehen ei tarvitse naista rahalla ostaa, ja olla hiljaa, kun ei osaa puhua naiselle.
Jos olisin naisen kanssa ravintolatreffeillä, ja hän sanoisi, että "jos mä nyt tarjoan ravintolan, niin saan varmaan tarjoat patukkaa jälkiuuaksi" tms, niin eihän se olisi ollenkaan niin ikävää. Ihan mielelläni tarjoaisin jälkiruokakiisselit sellaiselle naiselle.
En arvosta alapäähän liittyvää huumoria!