Voinko mennä mun ekaan työhaastatteluun äidin kanssa?
Jännittää niin paljon, en uskalla yksin mennä. Se voi myös auttaa vastaamisessa vaikeimpiin kysymyksiin jos niitä tulee.
Kommentit (42)
Jos sulla on kissa, niin ota se myös mukaan. Oikeasti, et taida olla vielä mitenkään valmis työelämään tai aikuiseksi.
Minä menin koko suvun kanssa, kymmenittäin mentiin ja minä en tainnut sanoa kertaakaan mitään, he hoitivat sen haastattelun mun puolesta. Ihme kun en saanut töitä.
Ajattelit varmaan ottaa sen äidin mukaan myös työpaikallesi ensimmäisenä työpäivänä?
Voit varmasti mennä äidin kanssa.
Mutta tarvitseeko sinun? Ei siellä niin vaikeita kysellä. Vastailet, ja voit sanoa, että jännittää. Kyllä haastattelija sen ymmärtää! Töihin sinun kuitenkin pitää mennä yksin. Eli kyllä se tästä sujuu!
Onnea matkaan! 🙂
Äitini soitti ekaan työpaikkaani niin sain sen ilmaisjakeluhomman. Ei tarvinut kertaakaan puhua kenenkään kanssa ja äiti hoiti myös irtisanoutumiseni.
käy tissillä ennen haastattelua ettei äidin tarvitse kesken haastattelun imettää
Vierailija kirjoitti:
Äitini soitti ekaan työpaikkaani niin sain sen ilmaisjakeluhomman. Ei tarvinut kertaakaan puhua kenenkään kanssa ja äiti hoiti myös irtisanoutumiseni.
Niin minunkin soitti.
Harjoittele haastattelua äitisi kanssa etukäteen ja sitten menet yksin haastatteluun?
Kyllä itse pitää työnhaku ja haastattelu hoitaa. En ainakaan itse ottaisi töihin nuorta, jonka äiti kyselee töitä.
Minä hommasin teinipojille paikan ilmaisjakelulehtien jakajana.Täysi-ikäiselle en suosittelisi äitiä mukaan.
Pilalle paapottu lapsi on ihmis jätettä eli ei.
Juujuu. Ota toki vielä lempparipehmoleluskin mukaan henkiseks tueks jne. NO ET TOSIAANKAAN VOI!!! Jos sen työpaikan haluat niin sinun se itse täytyy ansaita ja jos et kykene edes ilman äitiäsi menemään työpaikkahaastatteluun niin miten ajattelit sitten vakuuttaa työnantajan siitä että kykenisit työhön ilman äitiäsi? Tollo ..
Vierailija kirjoitti:
Minä hommasin teinipojille paikan ilmaisjakelulehtien jakajana.Täysi-ikäiselle en suosittelisi äitiä mukaan.
Mites 18-19v? Ne on teinejä sekä täysi-ikäisiä.
Olen 48-vuotias. Hain paikkaa kaupungin liikennesuunnittelusta. (Ylimääräinen liikennekoordinaattorin virka). Äitini oli mukana, kun olin viimeisessä haastattelussa, sitä ennen tietysti oli haastatteluun valittu potentiaaliset ehdokkaat hakupapereiden perusteella. Onneksi äitini oli mukana. Esitettiin kysymyksiä, joihin en kunnolla osannut vastata, mutta silloin kun menin sanattomaksi, niin äitini vastasi. Nyt olen koko kaupungin liikennesuunnittelusta vastaavan osaston päällikkö. Suosittelen aina, että äiti on mukana työhaastattelussa.
Haleeko äitisikin töitä? Jos ei niin en ole kiinnostunut äidistä ainakaan työntekijänä. T. Rekry
Ei Porvoosta vaan oikeasta elämästä. Erääseen it-taloon tuli haastatteluun miehen sijasta miehen vaimo joka alkoi heti aulasta haastateltavaa neukkariin haettaessa kehumaan kovasti miestään, mutta itse miestä ei näkynyt missään.!
Ilmeisesti jampalla oli jotain lievää ankarampia kommunikaatio-ongelmia ja/tullut otettua liikaa rohkaisevia/nappeja ennen haastatteluaikaa. Saiko kyseinen kaveri paikan jätän teidän arvattavaksenne..
Ota myös isoäiti mukaan, siltä varalta että äitikään ei osaa vastata johonkin.
Et voi. Harjoittele etukäteen, ja oikeasti jännittäminen ei haittaa.
Terv. Rekrytoija.
Onhan noita duuneja kun muijan mukana kulkee sukulaismies.
Jos haluut töitä niin ei