Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa miten ja millä aineilla sileät päätä myöten olevat pehmeät hiukset?

Vierailija
17.05.2008 |

Minulla siis sivuilta lyhyemmät ja takaa pidemmät, kerroksittain leikatut hiukset. Haluaisin joskus kokeilla pitää niitä auki, mutta haluan että ne olisivat silloin sellaiset pehmeästi laskeutuvat ja päätä myöten olevat. sileät.

Suoristusrautakin löytyy ...

Niin ja hiukset on blondatut joten ei viimeisen päälle hyväkuntoiset muttei nyt hirveän kuivatkaan (vahva hiuslaatu, onneksi..!)

Kiitos jos joku voisi vinkata :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti tasoittava hoitovoide.

Vierailija
2/3 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä en laita mitään aineita, jos kiire tai aineita ei ole. Tigin tuotteet on ihanan hajuisia ja pitävät hiukset kuosissa. Eikä ole tahmeat tai tunnu siltä että koko pullo on päässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonn lapaluiden alapuolelle.

nuukana tyttönä ostan hiusaineet marketista (joo, kampaamossa on varmaan tolkuttoman paljon laadukkaampia..)

fructis oil prepair on ollut hyvä ostos, olen jo useammat pullot käyttänyt samppoota ja hoitoainetta.

lisäksi laitan latvoihin jotain hiuksiin jätettävää hoitoainetta.

joskus ostan sen kampaamosta, bonacuren hair therapy suihkeen, ja toisinaan pistän ihan marketin purkista elvitalin keltaisesta pikkupullosta sellaista sormin levitettävää..

mä kuivaan hiukset aina pesun jälkeen hiustenkuivaajalla melkein kuiviksi, vaikka en olisi minnekään menossa. siis vaan puhallan kuivaksi, en muotoile mitenkään silloin, enkä käytä muotovaahtoa tms.

hiuslakka on oikeastaan ainut muotoilutuote jota käytän, ja sitäkin vain silloin, jos laitan hiukset kiinni, että ei haituvia karkaile, tai jos hiukset jäävät auki, niin ettei päältä nouse lyhyempiä hiuksia pörröön..

ja vähän ton etutukan kurittomuuteenkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan