Ihanaa!Raskaudet ohi: ei enaa laskistymista, narastysta, ei hengastymisia. Nyt panostan itseeni, kauniita vaatteita ostan. Ja nautin elamasta ja lapsistani! Niita on kolme.
Kommentit (5)
Mulla nyt rv 21 viimeisestä lapsesta ja todellakin aion panostaa itseeni tämän raskauden jälkeen. Joka raskauden jälkeen olen treenannut itseni kuntoon, mutta tämän jälkeen se on pysyvää, ihanaa! Ja just niiden kauniiden vaatteiden käyttöä odottelen minäkin :)
:-) pian kuitenkin haikailette iltatähden perään....miettikää sitten mitä tuli päätettyä!! Hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nyt mahtuvat ihanat vaatteet, saa juoda viiniä ja harrastaa rivakkaa liikuntaa (se oli kielletty joka raskaudessa). Ei kipuja, ei yöheräämisiä, jatkuvaa kitinää...
Vauva-aika on ohi ja olen jo laihtunut timmiksi taas ;)) ja uusia vaatteita ostin kasapäin alesta. Tulisi jo kesä niin pääsisin rantsulle muksujen kaa roppaa näyttämään.....
t. namimami 52/167
sitten kun viimeisinkin lapsi on 3v.
Nyt saa nautiseklla saavutetuista asioista ja perheen kanssa elosta.
Ei enää IKINÄ isoa mahaa, ei enää ikinä synnytyskipuja tai sitä kamalaa sairaalaosastoa... kauheita hajuja ja kipuja, valvomisia taikka mitään inhottavaa, joka kuuluu raskauteen, synnytykseen taikka ihan pienen vauvan hoitoon.. JIPII!!!
Juu kaipaan kyllä ihan vastasyntyneen tuhinaa, tuokua ja avuttomuutta, mutta en niin paljoa, että lisää hankkisin.