Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan mukaan Janne Tulkki TAAS kihloissa

Vierailija
19.11.2024 |

Mielipiteitä? Onko kukaan laskenut, miten monta kertaa tuo mies on ollut kihloissa? Siis vähintään. Emmehän me kaikkia kihlauksia välttämättä edes tiedä. Naimisissa kolmesti, ja lapsia neljä neljän eri naisen kanssa. Vähintään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tiedä, mutta eikö paikalla Tulkin (entisiä) faneja lainkaan? Vai onko, mutta eivät halua kertoa rehellistä mielipidettään?

Vierailija
2/6 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tulkin fani, mutta mielenkiintoista tuollainen jatkuva naisen vaihtaminen. Hakeeko Janne jatkuvaa alkuhuumaa vai mitä? Hänen varmaan kannattaisi jättää nyt lasten teko tähän, ei niitä enää enempää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen joidenkin entisten kumppaneiden kertoneen, että tulkki haluaa puolisoltaan ihailua osakseen ja kun se ihailu ei kuitenkaan voi kestää ikuisesti aikuisten kesken... 

Vierailija
4/6 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon suomalaisesta naisesta! 

Kaiken maailman huithapelit kelpaa, vaikka ois lapsia miten monen kanssa ja historia vähintäänkin sekava. Jannen siivellä pääsee hetkeksi Seiskaan, se riittää monelle

Vierailija
5/6 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että itse olen nähnyt tämän viimeisimmän naisen. Kasvoista en osaa ikää arvioida muuta kuin että on paljon Tulkkia nuorempi, mutta muuten tulee ulkonäöstä (vartalosta) mieleeni lähinnä teini-ikäinen, vaikka aikuinen varmasti onkin. Enkä tarkoita millään pahalla, ihmettelen vaan Tulkkia.

Vierailija
6/6 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä tämän naisen kanssa?