Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa tällaiseen yskään?

Vierailija
19.11.2024 |

Kun menee maate, niin alkaa sietämätön kurkun kutina, melkein pistämällä kutisee ja on pakko yskiä, yskäkohtausta ei vain voi estää. Limaa ei juuri ole. Flunssa kuitenkin siis. Ei pysty nukkuun ollenkaan tuon yskän takia. Sängyn päädyn kohottamiset jo testattu, ei auta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunaja

Vierailija
2/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subutex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut semmoinen yskä jo kolme viikkoa. Kerran käynyt lääkärissä, määräsi limaa irroittavaa mihin lähes tukehduin. En tiedä kauanko kestää.

Vierailija
4/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hunaja

Auttaako oikeasti? Siis kunnolla? Ei tee mieli syödä noin makeaa paljon jos onkin turhaan. Mutta jos oikeasti auttaa niin testaan. Ap

Vierailija
5/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokalusikallinen ruokaöljyä. Itse käytän oliiviöljyä, se tepsii. 

Vierailija
6/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vain, että hinkuyskää liikkeellä ja n.2vkon yskimisen jälkeen sitä on syytä jopa epäillä. "Kiva" juttu on vain lääkärien asenne asiaa kohtaan, ajoissa aloitettu ab-kuuri kun antaisi vaivaan apua.

T. Hinkuyskää varhaiskasvatuksessa

Vierailija
7/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpainelääkkeen sivuvaikutus voi olla yskä

Vierailija
8/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vain, että hinkuyskää liikkeellä ja n.2vkon yskimisen jälkeen sitä on syytä jopa epäillä. "Kiva" juttu on vain lääkärien asenne asiaa kohtaan, ajoissa aloitettu ab-kuuri kun antaisi vaivaan apua.

T. Hinkuyskää varhaiskasvatuksessa

Sain yskän lapseltani, joka sai sen päiväkodista. Mutta lapseni on rokotettu hinkuyskää vastaan. Ap

Vierailija
9/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verenpainelääkkeen sivuvaikutus voi olla yskä

Tämä minun yskä johtuu kyllä ihan jostain flunssasta. Ap

Vierailija
10/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenahdistus voi oireilla noin. Pyydä lääkäriltä avaava astmalääke ja testaa sitä. Kannattaa ottaa kaksinkertainen annos jos eka annos ei auta

Vierailija
11/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napostelin vähän väliä jotain pientä juoman kanssa, niin että kurkku pysyy kosteana ja lisäksi nukuin nojatuolissa. Nuo nyt ainakin helpotti.

Vierailija
12/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika. Meillä oli yli kuukauden kestävää yskää. Mitään tarkempaa ei lääkärireissulla selvinnyt. Eikä oikein auttanut mikään (hunaja, avaavat lääkkeet, yskänlääkkeet ilman reseptiä ym.)

Vierailija
13/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toi, hunaja

Vierailija
14/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista pep-pullo ja puhaltele siihen 10 kertaa. Sitten yskit virkayskää. Sitten toinen ja kolmas kierros samoin. Halvemmalla pääset jos ostat lähellä olevasta rautakaupasta pikkusormen paksuista muoviletkua 75 cm ja laitat vettä 2 dl vastusta ajan mittaan kasvattaen pullon pohjalle ja puhalla niin, että vesi kuplii kunnolla. 

Hunaja on hyvä lääke lusikallinen imeskentynä, mutta ensin pitää pestä hampaat kunnolla ja hunajan jälkeen imeskellä 3-5 ksylitolipastillia. 

Vierailija
15/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hunaja

Auttaako oikeasti? Siis kunnolla? Ei tee mieli syödä noin makeaa paljon jos onkin turhaan. Mutta jos oikeasti auttaa niin testaan. Ap

No itse en uskonut siihen mut täytyy sanoa et just tuohon köhinään auttoi ainakin mulla. Tlusikallinen raakana ja anna sen valua hitaasti nieluun. En tiedä mikä taika siinä on mut nyt oon kaks kertaa kokeillut ja on auttanut

Vierailija
16/16 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli vinkki, että hunajaa jääpalarasioihin pieni klöntti, pakastus ja sit imeskellään niitä jäisiä hunajia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme