Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty ottamaan hyvää vastaan enää

Vierailija
19.11.2024 |

Kohtasin nyt elämässäni unelmieni miehen, mutta en pystynytkään ottamaan häntä vastaan. Aloin kokea suurta huonommuuden tunnetta, häpeää ja riittämättömyyttä. Tuntui, että olen aivan liian huono hänelle. Tuntui kuin tekisin jotain laitonta olemalla suhteessa niin totaalisen huono. Toinen asia oli, että vertauskuvallisesti joutuisin varmasti maksamaan jostain niin hyvästä niin paljon, ettei minulla olisi siihen varaa. Jotain todella pahaa tulisi tapahtumaan, jos antaisin suhteen tapahtua. Joten sinne meni se.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmiesi mies on siis sellainen joka saa sinussa aikaan noin negatiivisia tuntemuksia? Vaikea uskoa. Hän ei ollut oikeasti unelmiesi mies eikä missään tapauksessa sinulle oikea, jos hänen kanssaan ei tuntunut hyvältä olla.

Vierailija
2/5 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmiesi mies on siis sellainen joka saa sinussa aikaan noin negatiivisia tuntemuksia? Vaikea uskoa. Hän ei ollut oikeasti unelmiesi mies eikä missään tapauksessa sinulle oikea, jos hänen kanssaan ei tuntunut hyvältä olla.

Kaikki oli hyvin ja oikein hänen kanssaan, mutta itse en pystynyt sitä ottamaan vastaan. Haluaisin syvempää käsitystä miksi näin kävi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussettiä. Trauma.

Vierailija
4/5 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussettiä. Trauma.

Kuulostaa siltä, että voisit terapiassa käydä juttelemassa. Työterveyshoitaja voi auttaa alkuun vähän riippuen missä olet töissä. 

Vierailija
5/5 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussettiä. Trauma.

Kuulostaa siltä, että voisit terapiassa käydä juttelemassa. Työterveyshoitaja voi auttaa alkuun vähän riippuen missä olet töissä. 

Mikä trauma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme