Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas mikä välipala keskustelussa oli vikana

Vierailija
19.11.2024 |

No nyt oli erikoinen ketjun poistaminen kun juttua oli vain välipalojen määrästä ja tarpeesta. Mikähä oli syy miksi se poistettiin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jollain välipalojen mussuttajalla meni pulla nenään

Vierailija
2/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä hajosi jonkun valheellinen maailma välipaloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset eivät tarvitse välipaloja. 

Vierailija
4/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä välipala? Kokeile banaania seuraavalla kerralla

Vierailija
5/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on se syy. Ei oo keskustelua töräyttää vain oma mielipide.

Vierailija
6/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö sinä vaikka kerran päivässä, jos se on sinulle hyväksi. Itse olen totuttanut elimistöni 3 tunnin ruokaväleihin. Ja tiedoksi nyt kaikille vänkääjille, että välipala voi olla vaikka maustamaton jogurtti ja marjoja, tai suolainen piirakkapala. Eikä suinkaan se pulla.

Vierailija
7/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö sinä vaikka kerran päivässä, jos se on sinulle hyväksi. Itse olen totuttanut elimistöni 3 tunnin ruokaväleihin. Ja tiedoksi nyt kaikille vänkääjille, että välipala voi olla vaikka maustamaton jogurtti ja marjoja, tai suolainen piirakkapala. Eikä suinkaan se pulla.

Ei ne osaa ajatella napansa ulkopuolelle. Kun en minä niin ei muutkaan. 

Vierailija
8/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksisi? 

Vierailija
9/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkuperäinen ketju kommentoi Hesarin juttua, jonka otsikko kuului, että "Syömme ihan liikaa välipaloja" 

Vierailija
10/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksisi? 

22,90 eli normaalipaino 

Vierailija
11/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää 2 tunnin välein syödä jotain, muuten verensokeri laskee ja alkaa heikottaa. En pysty tekemään töitä, jos näin käy. Ja mielialaan se vaikuttaa myös, minusta tulee ärtynyt ja arvaamaton, jos nälkä iskee. Sitä paitsi syömissäni välipalapatukoissa on kuitua, proteiinia ja hyviä rasvoja. Eikä ole terveellistä, jos yli 40-vuotiaana on liian laiha (BMI alle 24)! Lievä ylipaino on toivottua, sillä se suojaa ikääntymisen ongelmilta. Tästä on tieteellisiä tutkimuksia.

Vierailija
12/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy hampaat kun ei koko ajan ole happohyökkäys päällä.

Vierailija
13/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää 2 tunnin välein syödä jotain, muuten verensokeri laskee ja alkaa heikottaa. En pysty tekemään töitä, jos näin käy. Ja mielialaan se vaikuttaa myös, minusta tulee ärtynyt ja arvaamaton, jos nälkä iskee. Sitä paitsi syömissäni välipalapatukoissa on kuitua, proteiinia ja hyviä rasvoja. Eikä ole terveellistä, jos yli 40-vuotiaana on liian laiha (BMI alle 24)! Lievä ylipaino on toivottua, sillä se suojaa ikääntymisen ongelmilta. Tästä on tieteellisiä tutkimuksia.

Tämä oli toivottavasti vitsi? 

Jos joutuu syömään kahden tunnin välein, niin ruoka-annoksissa on jotain vikaa tai kärsii esim. reaktiivisesta hypoglykemiasta. Ja lievä ylipaino on toivottua tutkimusten mukaan ikääntyneillä eli yli 65-vuotiailla! 

Vierailija
14/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se alkuperäinen ketju kommentoi Hesarin juttua, jonka otsikko kuului, että "Syömme ihan liikaa välipaloja" 

Ja tästä vedettiin oitis päätelmä että ihan liikaa=väiipala ylipäätään. Parempi vetää kolmesti päivässä enemmän kerralla kun jakaa vaikka viiteen kertaan ja vähemmän kerralla. Joka sopii omalle vatsalle paremmin. 

Vierailija
15/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, että olet ap palstan vakio naisviha lihavuushaukkuja. Onko yllätys että sua ei täällä kaivata?

Vierailija
16/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se, että olet ap palstan vakio naisviha lihavuushaukkuja. Onko yllätys että sua ei täällä kaivata?

En ole koskaan ketään haukkunut lihavaksi. Minulla vain alkoi ärsyttämään kun ketju jossa ei ollut mitään vikaa piti poistaa.

-ap

Vierailija
17/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipaino on ihan toivottua aikuisilla. Jos käsitys alkaa olla se, että alle 24 BMI on liian laiha, niin pulassa ollaan. Se on kuitenkin melkein normaalipainon yläpäässä. 

Vierailija
18/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi, voi kun kiukuttaa:)  Joko olet saanut ekan välipalan?

Vierailija
19/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipaino on ihan toivottua aikuisilla. Jos käsitys alkaa olla se, että alle 24 BMI on liian laiha, niin pulassa ollaan. Se on kuitenkin melkein normaalipainon yläpäässä. 

Normaalipainon vaihteluväli taitaa olla liki 20kg mikä on paljon. Moni tosin on nykyään tuon verran yli siitä...

Vierailija
20/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästyy hampaat kun ei koko ajan ole happohyökkäys päällä.

Hampaat kestävät 5 happohyökkäystä päivässä eli 5 ateriaa 3 tunnin välein. Ei pitäis olla ongelmaa tässä, tai sitten se on korvien välissä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän