Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain Postille töihin joulusesongin ajaksi mutta en päässyt kun hakijoita oli yli 700 kpl.

Vierailija
18.11.2024 |

Ja ihmiset vielä väittää että töihin vain mennään!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan vaan mennä. Itse olen paskaduunissa ja meillekään ei kaikki pääse. 

Postin työt menee perinteisesti tuttujen kautta. 

Vierailija
2/5 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei päde edes se neuvo että laske rimaa. Taitaa noihin paskimpiin duuneihin nimenomaan olla isoin tunku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin lajittelijaksi Turkuun!

Tunnen itse NIIN voittajaksi. Täältä tulee ääni Kokoomukselle!

Vierailija
4/5 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 61v työtön nainen ja hakenut Postille monta kertaa. Koskaan ei ole edes vastattu mitään. Samoin Fazer ja Valion tehtaat.

Vierailija
5/5 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 61v työtön nainen ja hakenut Postille monta kertaa. Koskaan ei ole edes vastattu mitään. Samoin Fazer ja Valion tehtaat.

Olen suurinpiirtein samanikäinen työtön mies ja oman teknisen alan kokenut ammattilainen. Olen myös tehnyt muidenkin alojen töitä välillä. Juuri tänään kävin TE- virkailijan luona juttelemassa kun ei oikein tiedot kulje. Tuli sitten puheeksi että monesti kysellään tarkkaan työkokemus, vahvuudet ja tavoitteet, mikä ala tai työ kiinnostaisi jne...sanoin että aika turhia ainakin minulle kun kaikki työ kelpaa mitä vaan pystyn tekemään, siis ihan mikä vaan, vaikka katuja lakaisemaan. Vaan kun ei ole niitä työpaikkoja tarjolla. Ja jos jostain kysynkin niin joo ei ole nyt, katsellaan ja ilmoitetaan sitten. Ei sinänsä haittaa ja tärkeämpää on että töitä riittäisi nuorille mutta kun ei riitä heillekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi