Suosittele hyvää kasvojen hoitosarjaa! Olen tähän asti pärjännyt
bobyshopin evitaminvoiteella ja vedellä. Olin lasten kaverikuvassa mukana ja pitkästä aikaan näin kasvokuvan itsestäni... olen niin vanhan näköinen :(( Täytin juuri 35v.
Kommentit (6)
mulla kuiva mutta pintarasvainen iho ja noi tuotteet on ihan käsittämättömän hyviä!!
suosittelen
Samaan sarjaan löytyy mm. kuorintavoide, silmänympärysvoide ja kasvovesi!
Koko hoito toimii ainakin mulla!
Oon ihan hurahtanut siihen sarjaan ja käytän siltä kaikkee. Ainut sarja josta tosiaan passaa mun ihotyypille (sekaiho, talvella pintakuiva) kaikki!
Nuorempana käytin
- yves rochereita,
mutta kyllä nyt kun on kypsempi iho niin
- oriflamen ihoseerumi ja päivä- ja yövoide auttavat---
erittäin hyviä ovat myös
- kuolleen meren tuotteet- kaikki-
hintavia, mutta erittäin hyviä- esim. AHAVA
Ps. kasvonaamio ja -kuorinta silloin tällöin auttavat myös
ja ihon taputtelu ( ei venyttely...)
koska ensinnäkin en ole mikään kosmetologi vaan ihan tavis, ja toiseksi en tiedä ihotyypistäsi.
Sinä tarvitset kuorintavoiteen ja naamion/naamioita, niitä on erilaisia ja joku on kosteuttava, toinen heleyttävä, kolmas imee epäpuhtauksia... Ehkä sellainen kosteuttava voisi olla paikallaan aluksi! Kuorinnan teet ainakin kerran, mieluummin kaksi viikossa. Ainakin Lumenelta löytyy takuuvarmasti sopiva.
Nythän on noita uusia mikrokuorinta-juttuja, itse juuri tilasin sellaisen Oriflamelta mutta niitä löytyy mm. L' Orealilta myös. Semmoinen kuuri voisi ehkä tehdä hyvää.
Ja kosteusvoidetta pitää vaihdella aina vähän vuodenajan ja kulloisenkin ihon tilanteen mukaan! Itse olen joskus joutunut turvautumaan ihan järkyttävän kalliisiin kosmetologin valitsemiin purtiloihin pitääkseni pintakuivuuden ja sitä myötä epäpuhtaudet poissa. Sitten taas toisaalta usein etenkin kesäisin ihoni on niin hyvässä kunnossa että mikä tahansa Herbina tai apteekin perusvoiden riittää ;-) Talvisin joudun käyttämään vähän rasvaisempia rasvoja. Sitten joskus ihoni lakkaa hengittämästä jos laitan yövoidetta, joskus taas se on aivan ehdottoman tarpeen. Ja joskus kuuriluontoisesti laitan yövoidetta aamuisinkin.
Mä olen 28 ja pärjään tosi hyvin Nivealla ja Garnierilla. Ei maksa paljoa, mutta iho on hyvässä kunnossa.