2000-luvun alussa miehistä taisteltiin :D
Muistan tosi nuorena ihmetelleeni naisten kilpailua miehistä vaikka miehet kohtelivat huonosti tai välinpitämättömästi (eli myös huonosti). Miksei enää nykyisin? Jos tuollaista naisilta nyt kysyisin niin vastauksena olisi tyrmistynyt tuijotus.
Kommentit (9)
Nykyisin nuoria naisia ja vähän vanhempiakin kiinnostaa ihan muut asiat
Miten mä en muista, ekan aviomieheni tapasin 99 ja toisen 2005. Kyllä ne pojat oli silloin aktiivisia.
Ei ole ikinä miehistä taisteltu. Eivät ole sen arvoisia.
Koska naiset ovat tajunneet että miehet eivät ole mikään välttämättömyys hyvän elämän elämiseen. Voitaisiin oikeastaan syyttää Hollywoodia tästä miesten vuoksi taistelemisteemasta. Hyvä, että nykyään tuosta ollaan pääsemässä eroon. Ihan turhaa taistella.
Itse olen huomannut parisuhteissa kokevani enemmän epävarmuutta kuin sinkkuna ollessani. Koko ajan mietityttää ja ahdistaa josko mies olisi löytänyt jostain jonkun toisen tai etten olisi tarpeeksi hänelle. Suhteessa voi olla kaikki ihan hyvin, mutta omat ajatukset saavat epäilemään pidetäänkö minusta oikeasti. Omia henkisiä epävarmuuksia siis.
Se ei ole mielestäni reilua, että ahdistun parisuhteissa vaikka asiat olisivat hyvin, joten päätän olla mieluummin yksin. Ihmissuhteet miesten kanssa tuppaavat muutenkin olemaan niin monimutkaisia, etten jaksa omaa pientä päätäni sillä vaivata.
Tänäpäivänä naisia kiinnostaa ura ja menestys enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tänäpäivänä naisia kiinnostaa ura ja menestys enemmän.
Sota muuttaa tämän.
Ei todellakaan taisteltu. Miehet olivat silloin aktiivisia ja kysyivät treffeille. Naiset lähinnä antoivat pakkeja.
T. Olin 2000- alussa nuori nainen
Mä muistan kanssa vielä nuo ajat, vaikka olin pikkumuksu. En koskaan ymmärtänyt,ja hyvä että siitä ollaan suurilta osin jo päästy eroon.