"Ihanaa kun oot tollanen luonnonkaunis"
Totesi mies treffien aikana. Kasvoillani oli meikkivoidetta, peiteainetta, poskipunaa, luomiväriprimeria, kahta erilaista luomiväriä, ripsiväriä ja kulmakynää. Hiukseni ovat myös värjätyt.
Kommentit (30)
Kai se on sitten parempi sanoa joko,"Osaatpa meikata hyvin." tai "Et muuten osaa yhtään meikata."
Luultavasti kummankin kanssa menee metsään, muttei ilmeisesti niin pahasti kuin jos kehuu luonnon kauniiksi. 🤣😂🤣
Viitisen vuotta sitten tutustuin naiseen, joka ei meikannut yhtään. Oli aika helppoa huomata, ettei meikannut, mutta yhä kauneimpia naisia mitä olen nähnyt. Ei tartte uskoa, eikä muuten kiinnosta edes uskooko kukaan. 😁
Vierailija kirjoitti:
Kai se on sitten parempi sanoa joko,"Osaatpa meikata hyvin." tai "Et muuten osaa yhtään meikata."
Luultavasti kummankin kanssa menee metsään, muttei ilmeisesti niin pahasti kuin jos kehuu luonnon kauniiksi. 🤣😂🤣
Viitisen vuotta sitten tutustuin naiseen, joka ei meikannut yhtään. Oli aika helppoa huomata, ettei meikannut, mutta yhä kauneimpia naisia mitä olen nähnyt. Ei tartte uskoa, eikä muuten kiinnosta edes uskooko kukaan. 😁
Menee eri tavalla metsään.
Tämä on musta sama, kun jotkut ihastelee että onpa sulla helppoa, kun olet luonnostasi hoikka. Ei, en ole. Olisin lihava, jos en jatkuvasti tarkkailisi syömisiäni. Haluaisin olla paljon hoikempi, mutten halua sentään aina kituuttaa.
Myöskin värjään tukkaani, ja meikkaan. Mutta koska ei ole hämähäkkiripsiä eikä pellenaamaria, näytän "luonnolliselta".
Kannattaa miesten viedä daami kylpylään, paljastuu kuka on oikeasti luonnonkaunis ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miesten viedä daami kylpylään, paljastuu kuka on oikeasti luonnonkaunis ja kuka ei.
Kyllä ne silarit, hiustenpidennykset, hammaslaminaatit, täytehoidot, botoksit ja tekoripset kestävät kylpyläkäynnin.
En tiedä viittasiko mies meikittömyyteen vai ei, mutta itsekin miehenä voin raportoida, että minulla on huono silmä sille onko naisella meikkiä vai ei. Lähinnä sen huomaan, jos on selvästi liikaa meikkiä a'la pellehermanni.
Ei tarvitse minua varten kenenkään naamaansa uusiksi piirrellä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ei tuollaista naisille tarjoa.
Vierailija kirjoitti:
Vedenkestävät meikit on keksitty ja kasvot voi vain huuhdella suihkussa.
Pillua se halusi. Miehet päästelevät suustansa kaikenlaisia typeryyksiä treffitilanteissa, joissa odotusarvoisesti pitää kehua naista, jotta pääsee seuraavalle kierrokselle. Samalla he pitävät naisia typerinä ja persoina kehuille, kun luulevat noinkin ilmiselvien mielistelyjen menevän läpi.
Luonnonkaunis lause oli sarkasmia.