Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin juomisen. Nyt näen melkein joka yö painajaisia, että ratkean juomaan! Mitä!?

Vierailija
18.11.2024 |

Olenkohan ihan kunnon alkkis kun tuo juominen tulee painajaisten muodossa uniin?

Joo, join runsaasti 3 kertaa viikossa ja elämä kovasti kärsi vuosien ajan alkoholin vuoksi. Kyllästyin siihen paskaan.

Nyt kun olen lopettanut niin unissani on tilanteita että olen jostain syystä humalassa. Joko minulle ollaan siitä vihaisia tai sitten painostetaan juomaan. Viime yönä olinkin keskellä omia syntymäpäiviä ja siellä ihmiset joivat ja oli kunnon bileet, kerroin kaikille etten halua juoda mutta kaikki painostivat ja lopulta ratkesin. Sitten kun aloinkin juomaan niin bileet loppuivat, ihmiset lähtivät pois ja minulta loppui juomatkin vaikka juuri olin niitä hakenut kasan itselleni. 

Onneksi ne ovat vain unia ja herään helpottuneena mutta mitä varten nyt tällaisia tulee kun en ole kokenut luopuvani edes mitään vaan päinvastoin olen onnellinen ettei tarvitse enää. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika tavallista, onhan se alkoholi ollut ennen iso osa elämää. Itsekin näin monta kuukautta lopettamisen jälkeen unia, joissa olin repsahtanut juomaan oikein kunnolla, ja aamulla oli paska olo, kunnes tajusin että se oli vain unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla