Mistä saan Peugeotin konepellin auki?
Kyseessä vanha 2003 malli. En löydä mitään avausvipua😅
Kommentit (11)
En minä varkaita pelkää, vaan pitäisi päästä vaihtamaan ajovalon lamppu ja tarkistamaan nesteet 🙄
mikähän Peugeot on kyseessä?
406:ssa ainakin ihan normaalisti
Vierailija kirjoitti:
mikähän Peugeot on kyseessä?
406:ssa ainakin ihan normaalisti
206, ja mikä on normaali tapa?
Lue käyttöohjekirjasta?
Mulla oli vuoden 2016 Pöso, siinä vipu oli vähän erikoisesti, sellainen suorakulmion muotoinen, ehkä 2x10 cm kokoinen, pystysuorassa, ihan kuskin oven vieressä, jalkatilassa siis.
Vierailija kirjoitti:
En minä varkaita pelkää, vaan pitäisi päästä vaihtamaan ajovalon lamppu ja tarkistamaan nesteet 🙄
Jos et konepeltiä auki saa, niin ei se polttimonkaan vaihtaminen onnistu. Mutta se aukaisuvipu on siinä polvenkorkeudella kuskin ovesta vähän eteenpäin, sellainen kapea luikarehan se näissä pösöissä on.
Vierailija kirjoitti:
Kuskin jalkatilasta löytyy.
Kiitos nyt löytyi. Oli niin ylhäällä piilossa etten aikasemmin tajunnut kontata sinne jalkatilaan etsimään 😂
Käyttöohje löytyy googlella jos ei hanskalokerossa ole. Mallia tietämättä en ala sulle hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et konepeltiä auki saa, niin ei se polttimonkaan vaihtaminen onnistu. Mutta se aukaisuvipu on siinä polvenkorkeudella kuskin ovesta vähän eteenpäin, sellainen kapea luikarehan se näissä pösöissä on.
No katotaan miten sen polttimon käy 🤭
Aika ylpeä olen, sain eilen sen pahuksen polttimon vaihdettua. Meni kyllä toista tuntia. Ihmettelen suunnittelijan kykyä tehdä asioista vaikeita 🙄😮💨
En sano. Ei siellä ole mitään varastettavaa kuitenkaan.