Korealainen koulupoika pystyy lukemaan kirjan alle minuutissa ja muistaa kaiken
Minä en osaisi edes selata niitä kirjan sivuja niin nopeasti kuin hän pystyy..
Hänellä on joku ihmeellinen valokuvamuisti ja pystyy tallentamaab mieleensö kokonaisen kirjan sivun kerralla. Sitten hön vain selaa niitä sivuja kovalla nopeudelka eteenpäin.
Poikaa on tutkittu laboratoriossa. Hänen aivonsa toimivat jotenkin poikkeavasti. Hän pystyy myös nopeasti vajoamaan 100% keskittyneisyyden tilaan mikä ei ainakaan kouluikäisillä ole yleinen ominaisuus.
Kommentit (24)
Onko tästä jossain tarkemmin/lisää?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla niin epäluuloinen, nih.
On kyllä sitten.
Itse tein kuulemma (kouluttajan mukaan) jonkin ennätyksen aikanaan lukemisnopeuden kurssilla kun luin Hemingwayn Vanhus ja Meri kirjan (joku 125 sivuinen) hieman alle 13 minuutissa ja vastasin sitten 10:stä kysymyksestä kirjaa koskien 9:ksään oikein. Oi niitä aikoja...
Kuinka lyhyt kirja tässä on kyseessä? En ihmettele, että jollain erikoistapauksella voi valokuvamuisti toimia silmänräpäyksessä, mutta tosiaan kokonaisen kirjan (monta sataa sivua tms.) selaaminen minuutissa on itsessään haastavaa.
Luulisi kyllästyvän myös äkkiä, jos ei ole haasteita opiskelussa. Ja miten saa ystäviä, jos pidetään friikkinä?
Ei välttämättä onnellinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kysymyksen takana on mielenkiinto, ei epäluulo
Onhan noita savantteja mailmalla muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kysymyksen takana on mielenkiinto, ei epäluulo
Se oli vitsi
Ei tämä vielä mitään, eräs korelainen valtionjohtaja lyö golfia pelatessaan aina hole-in-onen.
Mutta MINÄ pystyn lukeman 3 kirjaa samaan aikaan 30 sek, ja ne on kaikki eri kielillä ja muista kaiken ja kirjoitan samalla niihin jatko-osat.
-P-Korean Kim-
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä vielä mitään, eräs korelainen valtionjohtaja lyö golfia pelatessaan aina hole-in-onen.
Onhan Trump myös valtavan hyvä golfissa, vaikka siirteleekin palloa kun muut ei näe, mutta sehän onkin vakaa nero.
Meillä on duunissa yksi vastaava, ihan suomalainen.
Mitä mä voitin?
Minäpä pystyn neulomaan sukkaparin koko 46, 15 minuutissa.
kirjassa esim 100 sivua ja alle minuutissa, ei pysty
The fastest Reader in the world
Oliko kirjan nimi good night moon, se vois onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lyhyt kirja tässä on kyseessä? En ihmettele, että jollain erikoistapauksella voi valokuvamuisti toimia silmänräpäyksessä, mutta tosiaan kokonaisen kirjan (monta sataa sivua tms.) selaaminen minuutissa on itsessään haastavaa.
Valokuvamuisti on myytti. Sellaista ei ole olemassa.
Minä pystyn minuutissa syömäån kokonaisen menyyn ja muistan kaiken syömäni