Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paremmalla tuulella kun lapsi on hoidossa

Vierailija
17.11.2024 |

Muilla samaa?

Alkanut jotenkin tökkimään, että mies silminnähden on iloisempi kun lapsi menee mummolaan yökylään. On ihan erilainen olemukseltaan. Jotenkin rento, heittää vitsiä ja sellainen kuin joku pikku poika. Vaikuttaa onnelliselta.

Kun lapsi tulee takaisin on ärtyisä, tykkää yrittää sysätä minulle kaikki hommat ja jos joutuu jotain tekemään saattaa jopa naljailla asiasta. Niin lapsellista. Menee sohvalle makaamaan ja heti iskee armoton väsymys. 

Ja kyllä itsekin tykkään saada omaa aikaa, mutta yhtä onnellinen olen kun lapsi tulee takaisin kotiin. Onhan hän aivan ihana ja rakas. 

Jotenkin tulee itselle sellainen ärtymys miehen käytöksestä! Että jotenkin hirveen itsekäs ja lapsellinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee saavansa piparia kun normioloissa keskityt enemmän lapseen kuin häneen. Ei sitä lapsen vinkumista jaksa kuunnella kuin oma äiti.

Vierailija
2/3 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulee saavansa piparia kun normioloissa keskityt enemmän lapseen kuin häneen. Ei sitä lapsen vinkumista jaksa kuunnella kuin oma äiti.

Normioloissa tietenkin lapsi on etusijalla. Kenellä nyt ei olisi! Meidän lapsi ei vingu juurikaan. Piparia tyrkytän hänelle ihan riittämiin. Mies itse vain niin väsynyt toisinaan ettei kuulema jaksa. Tuskin siis sekään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomannut ettei pidäkään lapsista.