Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä pieneksi jääneille kengille?

20.02.2007 |

Mitä te teette pieneksi jääneille kengille? Ei ole nuorempaa sisarusta, jolle voisi säästää, ei tuttujen ja sukulaisten lapsia joille voisi antaa... mitäs sitten? Roskiinkaan ei viitsisi heittää hyväkuntoisia laatukenkiä!

Joskus olen huutonetissä myynyt vaatteita joillekin vakkariostajille ja niiltä sitten kysynyt, että olisiko sellaisille ja sen kokoisille kengille käyttöä ja halutessaan laittanut niitä pakkettiin mukaan, mutta nyt en ole jaksanut laittaa myyntiinkään mitään tai jos olen myynyt niin yksi on huutanut paidan ja toinen housut eikä kukaan suurempia määriä. Kengät kun laittaa mukaan niin vaatteet pitäisi kuitenkin lähettää pakettina...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kiinnostunut... kerrohan olisko 27-29 koossa.....

Vierailija
22/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, että missä ovat kaikki hyvälaatuiset käytetyt kengät myynnissä. Meillä ainakin laatukengät pysyvät siisteinä yhden lapsen käytön jälkeen. Olen vaan tosi harvoin törmännyt semmoisiin vastaaviin missään. Olisin kyllä valmis ostamaan käytettyjä kenkiä, mutta en ole löytänyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkeistä eccoa, tepsutia, kavatia, jne. mutta tosi heikkoa on tarjonta...

tosin seisoo meilläkin noita hyväkuntoisia pieniä kenkiä kaapissa, jotka joutaisi myyntiin. meillä on vaan ihan pieniä kenkiä ja monet varmaankin haluaa ostaa ensikengät ihan uutena.

Vierailija
24/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko sinulta löytynyt Tepsuja koossa 22? Värillä ei olisi väliä kunhan olisivat hyväkuntoiset ja vähän käytetyt..

Vierailija
25/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milania: Meillä ei ole ollut koskaan tuon kokoisia talvikenkiä :( 21 kokoa löytyy ja sit taitaa hypätä 23 tai peräti 24 kokoisiin!

Olen ollut siinä uskossa ettei kukaan osta käytettyjä kenkiä!! Itse en ole koskaan ostanut yhtiäkään käytettyjä kenkiä.. Muutenkin olen huono ostamaan käytettyjä vaatteita, vaikka kierrätyksestä pidänkin ja kannatan sitä!

Täytyy käydä kaikki laatikot läpi mitä kenkiä meillä on! Tällä hetkellä on käytössä 29, tuo koko menee hyvin kesän yli joten siitä pienempiä kenkiä meillä on =)

Vierailija
26/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäkokoisia kenkiä sinulla on??

Itse voisin mielelläni ostaa pojalle, kun tarvitsee kuitenkin niin monet parit ja kuitenkaan kaikkia ei käytetä yhtä paljoa!

Vierailija
27/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kiinnostunut poikien kengistä kokoa 24-25 sekä 28-29. Kesä- ja välikausikenkiä, punaisetkin kävis =))

Vierailija
28/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksesta:)

Minäkin olen tähän asti ostanut kaikki kengät uutena mutta tuon tytön jalan kasvu on ollut mahdotonta joten joudun nyt ostamaan kolmannen kerran uutta kokoa olevat talvikengät lopputalveksi.

Meillä on Vikingin goret uutena odottelemassa mutta olisin kaivannut Tepsuja pakkaskengiksi ja ajattelin että jos täältä tärppäisi ja jollain olisi kätköissään vähälle käytölle jääneet, Jyväskylässä on yhdet tuon kokoiset Halosella mutta niissä oli vaan -30%ale .. Mutta ei kai muu auta kuin käydä ostamassa ne vaikka käyttöä tulee vaan pari kuukautta.

Vierailija
29/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kengät ovat ok. Yksi poika käyttänyt yhden talven.

Kengissä on myös korkea(hko) varsi.

Jos jotakuta kiinnostaa, voin lähettää s-postissa kuvan mutta sen voin tehdä vasta myöhemmin illalla.

Vierailija
30/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsi " ansaitsee" ainakin yhdet uudet kengät per kausi, mutta uskon, että varsin moni voi ostaa toiset kengät tai sitten jotkut juhlakengät kyllä käytettynä, joten ainakin hyvälaatuiset ja hyväkuntoiset kengät tuntuvat menevän hyvin kaupaksi.

Epiapiko se nyt kysyi, että minkä kokoisia meidän pieneksi jääneet kengät, niin ne on kokoa 29-34. Aika siro kun on tuon tulevan ekaluokkalaisen jalka ;-)

Vierailija
31/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs kyselin niitä Reiman pipoja aemmin. Soitin sinne Jyväskylään ja he lupasivat sen pipon minulle postittaa. Olen todella kiitollinen vinkistäsi!!! Aurinkoista kevään jatkoa kirpeässä pakkassäässä!

Vierailija
32/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tytöllä juuri 22 kokoiset tepsut käytössä :). Meinasin jo alkutalvesta ne myydä kun näyttivät niin hirvittävän isoilta, mutta niin se on vaan meidänkin pikkuneidin jalka kasvanut ja kengät on sopivat.

mar_i

Vierailija
33/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JULIET78: Kiva kun sait haluamasi pipon. Koitin vastata sinun kyselyyn tänään, mutta kone tai nämä sivut hidastelivat enkä päässyt vastaamaan ja sitten se unohtui!

LUCKY03: Meillä on aika unisex kenkiä, katselen löytyykö millaisia noita 24-25 kokoisia ja 28 voi myös olla jotain. 29 koko otettiin juuri meilläkin käyttöön.. Missä päin Jyväskylää asustelet?