Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä pieneksi jääneille kengille?

20.02.2007 |

Mitä te teette pieneksi jääneille kengille? Ei ole nuorempaa sisarusta, jolle voisi säästää, ei tuttujen ja sukulaisten lapsia joille voisi antaa... mitäs sitten? Roskiinkaan ei viitsisi heittää hyväkuntoisia laatukenkiä!

Joskus olen huutonetissä myynyt vaatteita joillekin vakkariostajille ja niiltä sitten kysynyt, että olisiko sellaisille ja sen kokoisille kengille käyttöä ja halutessaan laittanut niitä pakkettiin mukaan, mutta nyt en ole jaksanut laittaa myyntiinkään mitään tai jos olen myynyt niin yksi on huutanut paidan ja toinen housut eikä kukaan suurempia määriä. Kengät kun laittaa mukaan niin vaatteet pitäisi kuitenkin lähettää pakettina...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muistaakseen Jyväskylästä kuten minäkin, joten voisin itsekin viedä samaan paikkaan :o)

taimi02:

Minä päädyin antamaan kaikki kengät, ylimääräiset lelut ja vaatteita Venäjälle lastenkotiin :) Siellä varmasti tarvitsevat niitä! Ja sain hyvän mielen itselleni :

Vierailija
2/33 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko s.postia minnie.neiti@pp.inet.fi, voin antaa erään henkilön yhteystiedot.

Minulla oli lahjoitus palstalla ilmoitus, kun kaikkia pidetyimpiä vaatteita en jaksa alkaa myydä niin sain yhteydenoton. Kotoa asti tavarat haettiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taimi02, Asustellaan Maalaiskunnan puolella. Voit laittaa mulle mailia onninaiti@suomi24.fi .

Vierailija
4/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulta löytyy kevät/kesäkenkiä 32-33 (tai jos on suht unisex malleja, niin 31 ja 34 olisi myös käyttöä), niin olisitko valmis myymään?!

Voisin koittaa avata itselle anonyymi sähköpostin, jos olet halukas myymään jos sulla on tuon kokoisia kenkiä

Minäkin olen tähän asti ostanut kaikki pojan kengät uusina ja kun niitä ei voi edes pikkusiskolle laittaa, niin viime kevään kavatitkin on kuin uudet. Mutta roskiinhan ne menee, kun virheasentoiset jalat on ne pilanneet.

Esikoiselta siirrän parhaimmat pikkusiskolle kakkoskengiksi.

Vierailija
5/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tuonne myydään palstalle tänä aamuna ilmoituksen, joten käypä sieltä kurkkaamassa, niin löydät mun sähköpostiosoitteen.

Vierailija
6/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostuneita löytyy, voin lähettää kuvia ja lisätietoa.

Kengät ovat olleet yhden pojan käytössä viime kesäkenkäkauden.

Vierailija
7/33 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupellan, minua voisivat kiinnostaa koon 27 syyskengät. Jos on kumisaappaita tms. kiinnostavat myös. Voit laitella kuvia muistakin sekä hieman mittatietoja siitä, ovatko kengät pientä vai suurta kokoa.

osoite on eh1705@kolumbus.fi

Taimi02, minua kiinnostavat edelleen pojan kengät koosta 24 ylöspäin joten voisin ottaa mielelläni kuvia! eh1705@kolumbus.fi

Kiitos!

Vierailija
8/33 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nokian kumpparit pojalle, väri on tummansini-vähän vaaleampi sininen. Koko 24. Pohjallisen pituus pisimmästä kohdasta 15,5 cm. Olleet jalassa yhdellä pojalla vain muutaman kerran (isojalkainen poika eikä ikää ollut tuossa vaiheessa juuri mitään, ei siis ole potkittu kiviä tms ;) )

-Viking Gore-Tex talvikengät. Väri musta-beigenruskea. Koko 27. Myös nämä ovat todella siistit kengät. Ei ehditty kauaa pitää kun jalka venähti.

Voin lähettää kuvia kengistä sähköpostiin.

lasten@luukku.com

Vierailija
9/33 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 27/28 os. pikkujuttu@hotmail.com Tarve olisi myös koon 27 tai 28 kumppareille kevättä varten, siis vuorittomille, jos teiltä sattuisi löytymään.

Kiitos jo etukäteen!

Vierailija
10/33 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan kuvat ja mittatoedot viikonloppuna:)

Vierailija
11/33 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin noista kengistä kiinnostunut, laittaisitko minullekin kuvia :)

hipp@luukku.com

Vierailija
12/33 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy monenmoista kenkää.

Osa käytettyjä, mut osa ihan uusia. (Tämä äiti on kenkäfriikki)

mm. Goretex kenkiä: 20,23,26,27,28,31

(Eccot, Viking pääasiassa)

Kuomat 23 punaiset ja mustat

Ecco sandaalit 21

Nokian kumisaappaita

Myös muita sandaaleita, lenkkareita, kävelykenkiä ym ym

kauppa.ratsu1971@luukku.com

Vierailija
13/33 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vieläkin kaipailen OIKEIN siistikuntoisia Tepsuja koossa 22 värilläkään ei olisi kamalasti väliä.

mulle voi laittaa meililä milania@suomi24.fi

Vierailija
14/33 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät ovat kokoa 28-29. Joka tapauksessa lähetän kuvat ja mitta tiedot kaikille niitä pyytäneille.

Vierailija
15/33 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?lcat=2&cat%5B%5D=vaatlasttytjalk&…

Lisää löytyy kevät ja kesäkenkiä, kaikkea ei ole listattu

Vierailija
16/33 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vaan jäänyt 22 kokoisia nauhallisia talvikenkiä, esim Tepsuja tytölle?

Meillä on hätä kun kengät jäivät yllättäen pieniksi ja koko kaupungista ei löydy tuota kokoa nauhallisia nahkakenkiä ja pakkasta on kamalasti!

Vierailija
17/33 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka tuonne osta ja myy palstalle myyntiin, jos ovat hyvässä kunnossa. Varsinkin jos asutte kaupungissa, niin ostajia voi hyvinkin käydä. Mä olen myynyt paljon meidän pojan hyväkuntoisia ja hyvälaatuisia kenkiä (viime viikollakin tais mennä seitsemät ;-) ja vieläkin niitä on kaksi tosi suurta pahvilaatikollista myymättä, mutta uskon, että kaupaksi menevät. En voi olla ainut maailmassa, joka ei halua käyttää lapsillaan lenkkareita ja varsinkin jos joku Stocka jatkaa samaa sisäänostoa kuin viime vuonna eli ei yksiäkään kävelykenkiä mun pojan koossa ollut viime keväänä, niin veikkaanpa, että meiltä pieneksi jääneet kengät on kohta kuumaa tavaraa.

Postikulut on tietysti yksissä kengissä aika suuret, joten jos on pakko postittaa, niin sitten kannattaa tehdä vaikka saman kokoluokan " kesäkenkäpaketti" tms, jonka postittaa, niin yksiä kenkiä kohti ei tule 7 euron postikuluja.

Vierailija
18/33 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuto.nettiin tai tosiaan tonne myydään palstalle jos ovat laadukkaita ja hyvässä kunnossa! Itse ostin juuri huutiksesta kävelemättömät aivan uudenveroiset nauhalliset 2006 Eccot tytölle ja " treffit" sovittiin keskustaan niin säästyi postit. Samoin ostin suunnilleen käyttämättömän oloiset Superfitin goret myydään palstalta ja yhdet kevyet " synttäri" kengät huutiksesta. Kaikki ainakin omasta mielestäni hyviä kauppoja.

Vierailija
19/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi pojalle tarvetta nauhakengille ja kevätgoreille kokoa 24-25 ja kumppareille kokoa 25 ja 26 sekä sisätossuille koosta 24 alkaen. Jos on noita (tai muitakin) tarjolla, otan mielelläni sähköpostiin kuvia eh1705@kolumbus.fi

Voi siis tarjota esim. isompiakin kumppareita.

Vierailija
20/33 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan vielä ketjun perään että kurarukkasia n. 2-vuotiaalle ja koon 92 välikausivaatteita kaipaillaan myös. Takki ja housut tai jompikumpi. Sama osoite eh1705@kolumbus.fi