Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

on se kumma (liittyy siihen ketjuun et lapset 2 pv hoidossa kun itsella loma) kun itse taas yritän järkätä

Vierailija
20.02.2007 |

ihan päinvastoin asiani. Eli ens viikolla kun lapsilla kouluista lomaa itse olen maa ja tii töissä. Kolmevuotias tyttöni olisi siis 2pv hoidossa ja loppuviikon kotona MUTTA minä taas sanoin että hän menee hoitoon vain maanantaina että saa kunnon loma. Tiistai päivän isommat saa sitten hoitaa klo 14-16 kun olen mennyt töihin kunnes mies tulee kotiin. Eli jänniä ajatustapoja on kun yksi näköjään vie hoitoon et itse saa olla rauhassa ja toinen taas yrittää keinon löytää että ei tarttisi viedä hoitoon että lapsikin saa vapaata hoidosta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä, mahd mukaan yritetään aina et lapset saavat mahd pitkän loman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella äidillä Ei ole tukiverkostoa- ei ketään muuta kuin päivähoito-lastenhoitoapuna-

uskokaa pois!

Vierailija
4/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi niitä lapsia väännetään niin hatariin suhteisiin!

Vierailija
5/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kesäloma tekee poikkeuksen. Kesäloman alusta lapset ovat kaksi meidän ensimmäistä lomapäivää hoidossa, että saamme tehdä kaikki " sitten kun ollaan lomalla" asiat pois päiväjärjestyksestä. Näitä ovat autotallin siivous, ikkunoiden pesu, mattopyykki ja keittiön kaapien suursiivous yms. Ne kun saa alta pois, niin saamme lomailla viikkotolkulla kaikessa rauhassa.

Vierailija
6/8 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse TIEDÄN kuinka hoitotädit puhuvat " paskaa" ym et on huono vanhempi jne jos tuodaan lapset hoitoon ja itse kotona, ei välttämättä yhdestä päivästä mutta jos on jatkuvaa toi lasten poisviemistä.

Vierailija
7/8 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostka tässä 3v:ta hoitavat?

Itse en kyllä uskaltaisi alle 16v hoitoon pientä jättää. Paremmassa turvassa on päiväkodissa, eli mikäli nuoremmista hoitajista kysymys niin veisin lapsen mahdollisismman myöhään päiväkotiin ja mies sitten hakisi kotimatkalla.

Vierailija
8/8 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tarvittaessa hoitavat 2v pikkuveljeä tuollaisia parin tunnin pätkiä. Ap:n tilanteessa ainakin tytöt voisivat mainiosti olla lapsenpiikoina siihen asti kunnes isi tulee kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme