Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ilmeisesti tee töitä koskaan

Vierailija
16.11.2024 |

Olen 45v nainen, joka irtisanottiin epämääräisin syin. Eläkkeikäni on n. 70. 

En voi saada töitä, jos viimeisestä paikasta ei ole suosittelijaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa ja se kyllä hirvitti. Tosi pieni firma, missä sinnittelin pari vuotta, eikä puhettakaan että pyytäisin suositteluja, vaikka tiesin tarkkaan, että minussa ei ollut vikaa. Onneksi alallamme on tarjolla sijaisuuksia, minkä kautta pääsin antamaan riittävät näytöt vakityöhön. Taakka putosi harteilta. Tuo suosittelusysteemi on tavallaan ymmärrettävä, mutta samalla tosi karu.

Vierailija
22/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä täytän ens vuonna 60 v. Työkkärivirkailija ei ole soitellut pitkään aikaan eikä tarvitsekkaan. Odottelen vain eläkettä. Nuoret saavat mielenterveyden takia eläkettä. Minä en tule saamaan ainakaan sen takia. Järjissäni olen, mutta paikat alkavat varmaan reistaamaan.

Minun takiani työkkärin tädit ovat ongelmissa, koska en tarvitse apua.

Riväthän he voi auttaa minua työllistymään, jos minulla on auttajia kovempi koulutus ja työkokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina hoitanut työni, mutta on tapahtunut juttuja, miksi minulla ei ole suosittelijoita. En siis enää koskaan tule työllistymään.

Maksakaa sitten elämäni parikymmentä vuotta.

Vierailija
24/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tokihan olet työtön, kun olet etukäteen niin päättänyt. Mihin tarvitset meidän hyväksyntää? Muumioidu sinne sohvalle vaan, mikä on osasi ja se mihin enintään kykenet. Ei sinua kukaan ole kaivannut mihinkään eikä jatkossakaan kaipaa. Ja oikein antoisaa loppuelämää muumiona.

Vierailija
25/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina hoitanut työni, mutta on tapahtunut juttuja, miksi minulla ei ole suosittelijoita. En siis enää koskaan tule työllistymään.

Voin kertoa, että olen pussaillut pikkujouluissa väärää ihmistä ja siksi minun on turha yrittää pyytää suosituksia.

Vierailija
26/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tokihan olet työtön, kun olet etukäteen niin päättänyt. Mihin tarvitset meidän hyväksyntää? Muumioidu sinne sohvalle vaan, mikä on osasi ja se mihin enintään kykenet. Ei sinua kukaan ole kaivannut mihinkään eikä jatkossakaan kaipaa. Ja oikein antoisaa loppuelämää muumiona.

Kiitos avusta. Kiitos myöskin Ns mahdollisten tuttujen avusta. Kun kukaan ei tarjoa apuaan. Vasta hetki sitten seuraani välteltiin. Onhan riski, että työttömyys tarttuu. 

Vierailija
27/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että olen pussaillut pikkujouluissa väärää ihmistä ja siksi minun on turha yrittää pyytää suosituksia.

Minun kohdalla pussailun kohde oli firman toimari. Hän joutui takiani ongelmiin vaimonsa kanssa. Minulla ei ole suosittelijaa.

Vierailija
28/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vielä saat työtä , olet vielä nuorehko . Onhan tietysti työkokeilujakin jos haluaa jotain tehdä. Minä tein määräaikaisia sopimuksia milloin mitäkin, sitten taas työttömänäkin olin joka myös ajoittain ihan mukavaa.

Vierailija
29/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen työtön, vaikka mieheni on johtavassa asemassa pörssiyrityksessä.

olen yrittänyt keksiä, mitä suhteita minä tarvitsisin työllistymiseen. Kuka kumma voisi minua auttaa. Voin kertoa olevani myös kuntakokeilun asiakas. 

Ehkä kunta löytää työpaikan,

Vierailija
30/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen työtön, vaikka mieheni on johtavassa asemassa pörssiyrityksessä.

olen yrittänyt keksiä, mitä suhteita minä tarvitsisin työllistymiseen. Kuka kumma voisi minua auttaa. Voin kertoa olevani myös kuntakokeilun asiakas. 

Ehkä kunta löytää työpaikan,

Jos kerran mieheni on jossain, niin miksei auta minua?

Vierailija
31/31 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hankala kenen tahansa saada töitä. Normaalisti 40v naiset ovat juuri niitä joita halutaan töihin, ei enää voi saada lapsia mutta et myöskään ole ns liian vanha oppiaksesi uutta. Mieti miten voisit parantaa tilannettasi ja saada cvseen tältä ajalta edes jotain, jotta olet sitten valmis kun paremmat ajat taas tulevat. Opiskelua, kursseja, osa-aikaisia paikkoja, vapaaehtoistöitä jne.