Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käytettyjä vaatteita olette vieneet kirpputorille?

Vierailija
16.11.2024 |

Kysymys siis otsikossa. Mulla on muutamia vähän "kulahtaneita" villapaitoja, joista ajattelin ajaa nukkakoneella nukat pois ja sitten pestä ja viedä kirpparille. Hinnaksi ajattelin laittaa euron. Paita on mielestäni ihan hyvä vielä, jos etsii itselleen kotiin pehmoista villapaitaa tai muuten tykkää sellaisista haaleista väreistä. Ajattelin itselleni jättää, mutta katsoessani miten paljon villapaitoja on niin ajattelin näistä luopua. OHV näillä villapaidoilla on aikoinaan ollut 35-60 euron välillä.

Mutta sitten ehkä jäi vaivaamaan, että viitsiikö? Ostaako sieltä ihmiset nimenomaan vähän sellaisia ei niin uuden näköisiä vaatteita vai heitänkö vaan roskiin? Tuntuu jotenkin väärältä heittää roskiin, mutta turhaa niitä euron hintaan kirpparille vie, jos ihmisiä ei moiset kiinnosta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse ostaisin ko tuotteen niin veisin muuten en.

Vierailija
2/4 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen katsonut että ovat ehjiä ja etteivät ole virahtaneet (ei polvipusseja), eikä neuleissa ole nyppyjä tai pesunukkaa. Lasten vaatteet lähes uusia tai vähän käytettyjä. Aikuisten vaatteet sellaisia että niillä kehtaa mennä yleiselle paikalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Taidan sittenkin heittää ainakin nuo roskiin, joiden kanssa en ainakaan itse lähtisi esim töihin.
ap

Vierailija
4/4 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kiitos vastauksista! Taidan sittenkin heittää ainakin nuo roskiin, joiden kanssa en ainakaan itse lähtisi esim töihin.
ap

WTF roskiin? Ymmärrätkö että maailma hukkuu tekstiilijätteisiin?