Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele autoa

Vierailija
16.11.2024 |

Tilanne on nyt tämä,että budjetti on 3000€ max.Pitäisi löytää auto,jolla muutaman vuoden ehkä ajelisi.Kriteerinä hinnan lisäksi diesel ja automaatti.Entinen oli Volvo V70,-03,4D,pakuksi rekattuna.Olisi tullut liikaa isoa remppaa eteen,niin möin varaosiksi.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vaatimaton punainen pieni Opel Corsa vm. 2007 ja 1.2 koneella. Ajan alle 10 000 km vuodessa niin tuo riittää mulle. Ei kaunein auto mun makuun mutta sellainen millä just ja just kehtaan ajella ja tarvittaessa  ohitukset onnistuu tarvittaessa hyvin ja ehdin hyvin paikasta toiseen siinä kuten muutkin autoilijat. Enemmän mä ohitan muita kuin muut mua. 

Kuitenkin omalla autolla kehuminen on aika tyoerää. Aina jollain on parempi ja hienompi auto eikä ole autoa olemassa joka olisi kaikkien mieleen. 

Vierailija
42/53 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen oloihin tojo.On ollut yksi 80luvulla,kesti ja kestääkö jopa edelleen.Muut  merkit onkin kestävyydestä ?olisko Nissan..sakemannit aina joku pikkuvika tai jopa isompi.Vanhemmat autot ne vaan kesti..mikä siinä on.Moni vaari ajeli 40v.Moottori toimi..muita pikkuvikoja valoja palo mut mitä siitä,ei moottori valo sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miulla vm 2001 toyota camry 3 litran bensa koneella,tekniikka pirun kestävää ja osuu budjettiin.

Syö kaupungissa helposti 13-16 litraa sataselle ja matka-ajossakin alle kympin pääsy on lujassa. Mutta muuten toki hyvä auto, mutta ei näillä bensan hinnoilla.

Vierailija
44/53 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa Teskan kolmella tonnilla? Minäkin haluan.

Käsiraha 3000€. Sit osari 190 päälle.  

Osari kuittautuu polttoaineen halpuudessa, verojen erossa ja huoltojen halpuudessa.

Vierailija
45/53 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni vaatimaton punainen pieni Opel Corsa vm. 2007 ja 1.2 koneella. Ajan alle 10 000 km vuodessa niin tuo riittää mulle. Ei kaunein auto mun makuun mutta sellainen millä just ja just kehtaan ajella ja tarvittaessa  ohitukset onnistuu tarvittaessa hyvin ja ehdin hyvin paikasta toiseen siinä kuten muutkin autoilijat. Enemmän mä ohitan muita kuin muut mua. 

Kuitenkin omalla autolla kehuminen on aika tyoerää. Aina jollain on parempi ja hienompi auto eikä ole autoa olemassa joka olisi kaikkien mieleen. 

Näinhän se on että täysin  makuasioita autotkin ovat. Mun makuun esim.  Tesla Y kuuluu niihin autoihin joiden ulkonäkö ei miellytä yhtään omaa silmää. Toiset taas tykkäävät sen ulkonäöstä.

Mutta tosiasia on sekin että ne ihmiset joita kiinnostaa muiden autot kuuluvat reiluun vähemmistöön.  Ehkä sitä moni uuden ja kalliin auton omistaja elävää sellaisessa harhakuvitelmassa että kaikkien päät kääntyy  ym. Tai sitä tulee helposti sellainen kuvitelma. 

Tai että kiihdytänpä nopeasti tuon pienen  kotteron ohi niin tulee kotteron kuljettaja kateelliseksi vaikka todellisuudessa harva tulee koska harvaa edes kiinnostaa se miten lujaa toisten autot kiihtyvät.

Vierailija
46/53 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miulla vm 2001 toyota camry 3 litran bensa koneella,tekniikka pirun kestävää ja osuu budjettiin.

Syö kaupungissa helposti 13-16 litraa sataselle ja matka-ajossakin alle kympin pääsy on lujassa. Mutta muuten toki hyvä auto, mutta ei näillä bensan hinnoilla.

Jep ei mitään järkeä. Oli tollanen 6 automaatti. Keskikulututus 15tkm ajalta. 10l.  Toi tekee rahassa kk kun ajoin 2000km. Melkein 400€ bensaan. 

Vierailija
47/53 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli se automaatti on ehdottomasti oltava, niin sitten Volvo V70, eivät pahemmin ruostu ja muutenkin vankka auto.

Kaksoiskytkinautomaatteja ei kannata käytettyinä ostaa.

Vierailija
48/53 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audi.  Itse en kyllä ostaisi, mutta voin suositella. 

Varaosat on ihan törkeän hintaisia eli jos rahaa ei ole korjailla, sitten ei kyllä vanha Audi ole paras vaihtoehto.

Vierailija
49/53 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda Octavia

Ford Mondeo

Kia Ceed

Vierailija
50/53 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopo.

Vierailija
51/53 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa Teskan kolmella tonnilla? Minäkin haluan.

Käsiraha 3000€. Sit osari 190 päälle.  

Osari kuittautuu polttoaineen halpuudessa, verojen erossa ja huoltojen halpuudessa.

🤭

Vitsillähän tää varmasti on kirjoitettu, mutta muistutan silti että onhan siinä teslassa jo arvon alenema tonnin kuussa. Nollan kun laittaa perään tuohon 190 niin siinä on turvallinen arvio teslalla ajon kk-kuluista.

Vierailija
52/53 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole rahaa laittaa 60 000 euroa autoon, ei kannata osaa, joutuu tekemään kompromisseja muuten jossain asiassa.

Kaikilla ei ole tarvetta ostaa 60 000€ autoa. Ei kaikki arvosta autoissa samoja asioita kuin sinä eikä ne ole kaikille tarpeellisia. Voit puhua vain omasta puolestasi.

Jos käyttää 60k autoon, voi joutua tekemään kompromissin jossain paljon autoa tärkeämmässä asiassa. Ei esim. pysty sitten olemaan lasten kanssa kotona lapsuuden tärkeimpiä vuosia (vauvapalstalla kun ollaan).

Vierailija
53/53 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi