Miksi mies kehuu kaikessa parhaaksi?
Kuulemma kukaan ei ole koskaan tehnyt sitä ja tätä niin hyvin kuin minä teen, jne.
Kuulemma ei ole koskaan tullut niin nopeasti, sillä ja tällä tyylillä.
(Itse en edes tykkää vertailusta xD), ja tulee vaan mieleen että mies kehuu jos haluaa lisää.
Kommentit (7)
Ap mielummin haluaisi negailevan valittajan, kuin positiivisen kannustajan?
Voisit kertoa miehellesi, että et tykkää kuinka hän kehuu sinua. Pitäisit paljon enemmän siitä, kun se vaikka haukkuisi sinun surkeita suihinottotaitojasi ja pakottaisi sinut harjoittelemaan sitä yhä uudestaan ja uudestaan, samalla kertoen kuinka huono nainen olet.
Tykkään kyllä kehuista, mutta enemmän niin ettei vertailla muihin. Lisäksi jos kehuu perus asioissa niin paljon niin tulee olo puhuuko edes totta. Toisaalta varmasti olenkin erittäin hyvä, mutta silti.
"Kohteliaisuus" on ap:lle ja monelle muullekin Suomessa aivan totaalisen tuntematon asia.
Kaikki mitä sanotaan pitäisi olla 100% haudanvakavaa faktaa, vaikka sanojan tarkoitus olisi vain tuottaa hyvää mieltä toiselle ihmiselle :(
Miksi kehuminen on "paha juttu" ?!?
Mun miesystävä ei ikinä kehu mua... :( Ei kehu ulkonäköä, vaikka olisin laittautunut tyyliin kaksi tuntia, ei kehu muutenkaan... ei siis tarvitse kehua, mutta on mun mielestä outoa, jos ei löydä "mitään positiivista" kumppanistaan. Joskus (erittäin harvoin) on mun luonnetta kehunut, tuntuu oudolta... no, ehkä olen itse outo, kun en ymmärrä :) Itse kehun häntä usein, lähes joka päivä. Eli ei ainakaan ole kyse siitä, että hän ei saisi kehuja minulta...
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä kehuista, mutta enemmän niin ettei vertailla muihin. Lisäksi jos kehuu perus asioissa niin paljon niin tulee olo puhuuko edes totta. Toisaalta varmasti olenkin erittäin hyvä, mutta silti.
Kun naisia kehutaan niin ei silloin totta puhuta muutenkaan.
Eipä se naisia yleensä edes kiinnosta kun pääasia on että kehutaan vaikka olisi millainen nalkuttava lahna.
Ethän vain pihtaa?