Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että boheemit ja taiteelliset ihmiset eivät saa pidettyä kotiaan kunnossa?

Vierailija
13.09.2008 |

Onko niillä muka jotain niin paljon tärkeämpää ajateltavaa kuin tavan pulliaisilla? Mua ärsyttää se. Yks tuttu aina valittaa, että kun siltä ei käytännön hommat luonnu, kun se ajattelee ihan muita juttuja.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kerkeä kotia saati perhettään ajatella ;)

Vierailija
2/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mikään tällä planeetalla ei ole niin turhaa ja hyödytöntä ja ei-inspiroivaa kuin siivous. Tietysti sen verran siistinä on pakko pitää ettei ole koko ajan sairas hygienian puutteen takia. Mutta siis todellakin olen kateellinen ihmisille jotka pystyy unohtamaan muiden mielipiteet ja keskittymään oikeasti niin paljon kiehtovampiin aisoihin kuin rätin heilutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja innostavampaa kuin siivous. Mulla ainakin on, vaikken ole erityisen luova enkä taiteellinen. Ajoittain jaksan tsempata jonkin aikaa, kunnes se että ajatukset on kokoajan kiinni niissä käytännön suoritteissa alkaa tuntua typerältä ja ihan älyttömältä. Kun maailmassa ja elämässä on niiiin paljon kaikkea joka on paljon kiinnostavampaa kuin ne rutiinihommat.

Vierailija
4/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ylipäänsä elämän suola. Olen sitä mieltä, että kaikkia, jotka pystyvät tuottamaan jotain jumalausen upeaa, pitäisi jyrkästi kieltää siivoamasta!

Vierailija
5/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meidän koti on useimmiten sekasorron vallassa...

Vierailija
6/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen on automaattisesti boheemi ja taiteellinen jos käyttää huumeita, viinaa ja tupakkaa ja pukeutuu mustiin...helposti se ihminen luovaksi muuttuukin;)

Miksi boheemi taiteilija ei voisi olla siisti!!?

Vierailija
7/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

boheemeista taiteilijoista läheskään kaikki eivät pukeudu mustiin. Paremminkin kaikkiin muihin väreihin. Ja huumeita ei tietääkseni käytä kukaan ja vain osa viinaa tai tupakkaa ja niitäkin osa hyvin kohtuudella.

Vierailija
8/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen on automaattisesti boheemi ja taiteellinen jos käyttää huumeita, viinaa ja tupakkaa ja pukeutuu mustiin...helposti se ihminen luovaksi muuttuukin;)

Miksi boheemi taiteilija ei voisi olla siisti!!?

Vierailija
9/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi kahvitahrakin tuossa pöydällä. Mikä se on ja miksi se ei voisi olla siinä? Me pystytään varmaan kumpikin jakamaan tämä tila ihan sulassa sovussa. Kuka muutenkaan on sanomaan mikä paikka tavaroilla on. Ollaanhan me kaikki vain molekyylejä ja atomeja. Ehkä mun paikka olisikin hyllyllä eikä kirjan? Kun näit juttuja aattelee niin oikeastaan miksi mitään on missään ja vaivaaks se mua, no ei.

Vierailija
10/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkään järjestyksestä, siisteydestä ja sisustamisesta. Monet suuret taiteilijat ovat olleet tosi pedantteja.

Suomessa ylläpidetään jotain ihme myyttiä ryyppäävästä boheemitaiteilijiosta, oikeasti sellaiset ovat enemmän elämäntaiteilijoita.

Vierailija
11/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla kateellinen? Päästä oma luovuus valloilleen, niin ei kenkäkään purista niin pahasti!

Harry Potter -kirjojen luoja J.K.Rowling on sanonut, että nainen voi tehdä kaksi asiaa näistä kolmesta kunnolla: kirjoittaa romaaneja, kasvattaa lapsensa ja pitää kotinsa siistinä.

Vierailija
12/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen monialaisesti taiteellinen. en ammatiksi kylläkään. Koti kiiltää ja jynssään aamusta iltaan silti. mutta esim. autoni on kyllä kuin sikolätti

Vierailija
13/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen monialaisesti taiteellinen. en ammatiksi kylläkään. Koti kiiltää ja jynssään aamusta iltaan silti. mutta esim. autoni on kyllä kuin sikolätti

Vierailija
14/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin siisteys on vaiheittaista: kirjoituskausina en huomaa sotkua enkä siivoa, vaan käytän kaiken liikenevän ajan kirjoittamiseen.

Sitten on kausia, jolloin ajattelen kirjoittamista, mutta en kirjoita. Ajatukset pysyvät hyvin kasassa, kun tekee jotain kotihommia. Ajatuskausina koti kiiltää.

Vierailija
15/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se ei kannata

Vierailija
16/16 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska niitä ahdistaa ja masentaa. Siitä se taidekin kumpuaa, kun kaivelee sielunsa syövereitä.

"Boheemi" on muuten vähän hassu sana, vähän sellainen teinimäinen minusta. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan