Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?
Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.
Kommentit (653)
Vaikka olisi omaan makuun miten ihana mies, niin väärä ominaistuoksu/paha haju kyllä estää kaiken.
Se, että yrittää tehdä mustasukkaiseksi.
Se on hyvä keino ilmaista, ettei välitä oikeasti, vaan ihmissuhdepelien pelaaminen on tärkeämpää.
Imartelu, mielistely ja makeilu.
Toisten ihmisten ulkonäön negatiivinen kommentointi.
- varattu
- huono hygienia
- tupakointi
- liika alkoholin käyttö
- seksuaaliset vitsit, naiskalenteri seinällä tai seksistä puhuminen liian aikaisessa vaiheessa tutustumista
Ainakin 95% miehistä voi pyyhkiä vasemmalle heti kättelyssä.
Kaikki nämä yksittäisinä:
Huono henkilökohtainen hygienia, Tupakointi/nuuskan käyttö, humalahakuinen juominen tai vert jatkuva vähän tissuttelukin, töykeä käytös ts ei perus käytöstapoja, ilkeämielinen, jatkuva negatiivisuus = jatkuva valitus.
Jos noita on useampia samassa ihmisessa niin en edes halua olla missään tekemisissä enkä edes harkitse tutustumista.
Itserakkaus ja "makeilu" esim somessa (tyyliin tässä mä vaan casuaalisti poseeraan ilman paitaa vatsalihakset tikissä). Huono hygienia myös ehdoton ei.
Kärsimätön luonne. Esimerkiksi tööttää liikennevaloissa ihan hurjistuneena autoilijalle joka ei reagoi sekunnissa valojen vaihtumiseen. Voittaa agressivisesti kostoksi ohittamalla muutaman sekunnin jääden itse könnäämään ohittamansa auton eteen. Kertoo jotain oleellista kusipäisestä luonteesta. TÖÖT TÖÖÖÖÖÖÖÖT MINÄ MINÄ MINÄ KIIRE KIIRE TÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTT!!!!!
Ylimielisyys. Putkiaivoajattelu. Kyvyttömyys kuunnella.
Naisten vilkuilu. Siis sellainen harhaileva katse. Se vaan tuntuu niin limaiselta käytökseltä.
Jos hänellä on Instagram tili. Paska sovellus, typerät käyttäjät, sori vaan.
Pitkät kynnet ja likaiset varpaat olisi kamalat.
Mää oon gaymies. Semmoinen pukinparta on ihan hirvee, vaikka olis kuinka komea mies. Ei kiitos.
Incelöinti, naisten halveksunta, tasoulina