Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen, että miten saan kaikkialla kavereita vaikka olen ujo, arka ja sisäänpäinkääntynyt

Vierailija
16.11.2024 |

Ihmiset silti tykkäävät musta, haluavat jutella ja olla mun kavereita/ystäviä. En ole koskaan ollut yksinäinen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvännäköinen.

Vierailija
22/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti et ole torjuvan oloinen. Monet ujot vaikuttavat torjuvilta, ehkä peittääkseen ujouttaan. Kenties sinä olet avoimesti ujo oma itsesi.

Hymyilen paljon, paitsi komeita miehiä pelkään ja heitä en uskalla edes katsoa :D

Ap

Oho, oletko siis kilttis??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mukavalta, joten sinusta pidetään. :)

Vierailija
24/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nuori ja nätti? Minulla on otsassa iso arpi joka saa mut näyttämään vihaiselta. Ei auta vaikka kuinka yrittää hymyillä. 

Vierailija
25/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisethän pääasiassa haluavat puhua vain itsestään. Harvaa tuntuu kiinnostavan toiset ihmiset ja niisen asiat. Eli todennäköisesti kuuntelet hyvin, ja et puhu itsestäsi, niin siinäpä ne syyt. 

Vierailija
26/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tykkää puhua itsestään, joten itsestään puhumatta jättäminen ei useinkaan ole ongelma. Yleensä ujo ja arka on tosiaan myös torjuva. Välttelee katsetta, ei muista jännitykseltään hymyillä tai kysyä itse mitään, rintamasuunta luisuu toisesta sivuun, vastaukset ovat yksisanaisia. Osoittaa siis kaikin tavoin, ettei halua osallistua sosiaaliseen kontaktiin, vaikka oikeasti haluaisikin.

Vierailija
27/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena ja nättinä sama juttu, mutta siellä täällä oli ihmisiä, jotka taas eivät voineet sietää minua, ihan ensi hetkestä saakka välähti inho silmissä.

Täällä tästä syystä ei pidetä, mutta yleensä olivat joko incel miehiä tai keski-ikäisiä, paksummanpuoleisia mammoja joilla oli ikävä luonne.

Nyt olen jo itsekin tuollainen tantta.

Täytyy sanoa, että iän myötä olen huomannut tuon yhteyden niissä, jotka avoimesti antoivat mahdollisuuden hiljaisemmalle, mutta nätille nuorelle naiselle: olivat hyväitsetuntoisia. Sen sijaan huonon itseluottamuksen omaavat hakivat jotain kohdetta, jota rääppiä ja kukapa muu siihen paremmin sopi kuin ujohko kaunotar. Ja se viha, joka silmistä loisti kun en suostunutkaan siihen rooliin 😂 yksikin mamma "jäi kiinni" kun yritti työpaikalla mustamaalata ja toinen paljasti..

Vierailija
28/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan nyt ihan oikean kääntöpuolen asialle; Jos olet ujo yms mitä sanot olevasi, niin hyvin moni kusipäätyypin ihminen näkee sinut myös kilttinä ja hyvänä ihmisenä, ja sitä kautta vain ja ainoastaan mahdollisuutena. Ei kaverina, eikä varsinkaan oikeana ystävänä. He näkevät sinut kilttinä ja jopa heikkonakin, ja luulevat että voivat saada sinusta hyötyä irti itselleen. Käyttää sinua hyväksi. Saattavat olla olevinaan hyviäkin kavereita saadakseen hyötyä sinusta, sen he osaavat, joten varo hyväksikäyttäviä p*skoja äläkä missään nimessä ala tanssia heidän pillinsä mukaan. Jos elämääsi ilmestyy tuollaisia visvasyyliä, niin heivaa ne helvettiin ensi töiksesi!

Vierailija
29/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisethän pääasiassa haluavat puhua vain itsestään. Harvaa tuntuu kiinnostavan toiset ihmiset ja niisen asiat. Eli todennäköisesti kuuntelet hyvin, ja et puhu itsestäsi, niin siinäpä ne syyt. 

Vierailija
30/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla on helpompaa ystävystyminenkin. 

Vierailija
31/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ujo ja sisäänpäinkääntynyt. Mutta hymyily on vaikeaa. Se ei tule luonnostaan mikäli en pysty rentoutumaan, joten ulkopuolisten silmin vaikutan todennäköisesti hyvin torjuvalta ja tympeältä. Lisäksi takkuilen sanoissani, ja olen sekä sosiaalisesti että motorisesti kömpelö, mikä saa varmaan ihmiset pitämään minua outona. Kumppani on onneksi löytynyt, joten en ole ihan yksin. Parhaiten toimin 2-4 hengen porukoissa. Jos keskustelussa on enemmän ihmisiä niin menen lukkoon.

Olen pyrkinyt opettelemaan miten olla sosiaalisissa tilanteissa, mutta näyttely on raskasta ja saa minut vain eristäytymään enemmän. 

Vierailija
32/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniilla on helpompaa ystävystyminenkin. 

Ei TODELLAKAAN ole! Kauniita VIHATAAN kaikkein eniten! Jopa incel-miehet vihaavat kauniita naisia! Ja tavalliset ja rumat naiset sorsivat minkä kerkeävät ja todellakin sulkevat ulos kaikista kuvioista!

Vierailija
33/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku selittää miksi?

Olisikohan se syy, että sä et oo kokoajan äänessä ja oot hyvä kuuntelija.

Tämä. Hyvä keskustelija ei ole koko aikaa äänessä, vaan kuuntelee muita. 

Vierailija
34/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että normaalia rumemmilla ihmisillä on paljon kavereita. Oletko ruma ap? 

Moni kaunis nainen haluaa itseään hieman rumemman kaverin, jotta näyttäisi paremmalta itse. 

Vierailija
35/35 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ajatella, että sun ympärillä on sellainen aura, johon ihmiset vain tiedostamattaan hakeutuu.

Tämä, puoleensavetävä aura. Aaltopituus.