Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisuutta Tukevat Ravintolisät

Vierailija
16.11.2024 |

Mitä mieltä? Ja millaisia kokemuksia..

Itse kokeilin testoboost ja Panox. Panox oli aika turha, mutta Testoboostilla heräs yölliset seisokin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Jos ei toimi, niin pitää olla ilman. Luonto on järjestänyt näin.

Kyllä! Luonto on järjestänyt näin, että nainen tulee raskaaksi ensimmäiselle kännikalalle joka onnistuu ruiskaisemaan limansa oikeaan paikkaan ja aika pian jokaiselle sen jälkeen. Vastaavasti luonto on tarkoittanut, että miehen kuuluu ruveta joka kerta isäksi, tavattuaan minkä tahansa eltaantuneen puuman joka sattuu ilman epäluonnollista ehkäisyä yössä paksuksi pamahtamaan. 

Vierailija
22/41 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei toimi, niin pitää olla ilman. Luonto on järjestänyt näin.

Luonto on myös järjestänyt niin että ilman modernia lääketiedettä meidän elinikämme olisi n. 20-30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonto on myös järjestänyt niin että ilman modernia lääketiedettä meidän elinikämme olisi n. 20-30v.

Kerrohan miten oot tollaseen oletukseen päätynyt?

Enemmänhän tuo johtuu siitä ettei enää tarvii millään keihäillä metsästää isoja saaliita. Moderni lääketiede ei oo esim. mua auttanu pätkän vertaa ja silti olen reilusti jo ton ikähaarukan yli.

Vierailija
24/41 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arginiini, ornitiini, sinkki, d-vitamiini, d-asparagiinihappo, tribulus, maca, ashwagandha, kreatiini ja sokerina pohjalle 5 mg tadalafiilia päivittäin. 

Vierailija
25/41 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vitskut voi hankkii erikseenkin gingseng, arginiini, magnesium b vitamiini

Vierailija
26/41 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmänhän tuo johtuu siitä ettei enää tarvii millään keihäillä metsästää isoja saaliita. Moderni lääketiede ei oo esim. mua auttanu pätkän vertaa ja silti olen reilusti jo ton ikähaarukan yli.

Et ole ikinä ennaltaehkäisystä kuullut? Trollit kai harvemmin ovat.

Vierailija
27/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ikinä ennaltaehkäisystä kuullut? Trollit kai harvemmin ovat.

Kerrohan nyt tälle trollille että millä tavalla moderni lääketiede perustuu ennaltaehkäisyyn? Mä todella haluaisin tietää. Enemmänhän moderni lääketiede perustuu oireiden hoitoon kuin ennaltaehkäisyyn. Tämä myös pätee lääkeyhtiöiden hyödyn suhteen, sillä eihän rahaa tuottavat tahot tahdo olla ilman asiakkaita, jolloin juurikin oireidenmukainen hoito on kaikkein hyödyllisin vaihtoehto myös lääkeyhtiöille.

Trolli ei nyt ymmärrä, ellet vähän väännä rautalangasta.

Itse olen ymmärtänyt niin että nykyaikana riskien ja tapaturmien hallinta on jo sillä tasolla että keski-ikä on noussut reilusti, joka tosin tarkoittaa myös sitä, että aina on ollut niitä, jotka elää pitkään, mutta ennen on ollut enemmän niitä, jotka ovat kuolleet nuorena, todennäköisesti tapaturmaisesti.

Kätkykuolemat toki ovat vähentyneet ajan saatossa, mutta sekin on hyvin kyseenalaista kuinka paljon itse lääketiede on siihen vaikuttanut. Rohkenen väittää että pikemminkin muut käytännöt ja toimintatavat ovat siihenkin johtaneet.

Mitä ennaltaehkäisevää moderni lääketiede tekee, jotta ihminen voi puhtaasti sen avulla elää jopa 50 vuotta pidempään? Tai ylipäätään mitä ennaltaehkäisevää lääketiede tekee?

Itse en tukeudu millään tavalla lääketieteeseen ja olen silti elänyt jo reilusti yli elinajanodotteen, minkä olet minulle asettanut.

Jos nyt pikkasen avaisit sun väittämiä niin olisi helpompi ymmärtää, muuten voi tulla sellanen kuva susta että oot melko yksinkertanen ihminen, joka toki olisi hyvin valitettavaa. Saatat myös olla joku lääkeyhtiöiden lobbari.

Vierailija
28/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan nyt tälle trollille että millä tavalla moderni lääketiede perustuu ennaltaehkäisyyn? Mä todella haluaisin tietää. Enemmänhän moderni lääketiede perustuu oireiden hoitoon kuin ennaltaehkäisyyn. Tämä myös pätee lääkeyhtiöiden hyödyn suhteen, sillä eihän rahaa tuottavat tahot tahdo olla ilman asiakkaita, jolloin juurikin oireidenmukainen hoito on kaikkein hyödyllisin vaihtoehto myös lääkeyhtiöille.

Rokotukset? Kulkutautien hallinta ja kitkeminen? Hygienian, terveiden elämäntapojen ja ravinnon ymmärtäminen? Ylipäänsä ihmisen fysiologian ymmärtäminen, että tiedetään mitä vaikkapa vitamiinit tekevät, mikä aiheuttaa pitkäaikaissairauksia kuten syöpiä, diabetesta, sydän- ja verisuonitauteja, ja suositusten tekemistä sen mukaan.

Siinä nyt alkuun, keksit varmaan itse lisää jos oikein pysähdyt miettimään.

Vierailija
29/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotukset? Kulkutautien hallinta ja kitkeminen? Hygienian, terveiden elämäntapojen ja ravinnon ymmärtäminen? Ylipäänsä ihmisen fysiologian ymmärtäminen, että tiedetään mitä vaikkapa vitamiinit tekevät, mikä aiheuttaa pitkäaikaissairauksia kuten syöpiä, diabetesta, sydän- ja verisuonitauteja, ja suositusten tekemistä sen mukaan.

Siinä nyt alkuun, keksit varmaan itse lisää jos oikein pysähdyt miettimään.

Rokotuksista ei ole mitään todellista näyttöä, että olisivat mitään auttaneet. Tilastotiedettä on asiasta, mutta niihin voi linkittää esim. hygienian paranemisen tai jonkun muun seikan, jotka ovat auttaneet taudin kitkemiseen. Mahdoton on todistaa että rokotukset olisivat tie onneen.

Kulkutautien kitkeminen? Miten? Rajoituksilla ja määräyksillä, uhkailulla, eristämisellä ja painostuksella?

Hygienia ei ole mitään lääketiedettä. Ihmisen elintavat ovat olleet terveellisiä kautta aikojen. Vasta kun liikkuvasta työstä ja rlintavoista on siirrytty passiiviseen istumiseen ja joutenoloon, on jouduttu keksimään pyörä uudelleen, että tuo laiskottelu onkin epäterveellistä.

Diabetekset ja syövät yms. Kuinka paljon ihmisten elintavat niihin vaikuttavat. Kuinka niitä lääketieteellisesti ennaltaehkäistään? Niitähän vain hoidetaan. Eli toisinsanoen, sulla pitää olla jo se diabetes, että saat siihen insuliinit.

Ravintosuosituksetkin ovat nykyään aivan totaalisen pielessä. Itse syön lähes tulkoot täysin ravintosuositusten vastaisesti, olen toki itse perehtynyt siihen mitä ja miten syön, ja todennut sen olevan minulle henkilökohtaisesti paras ratkaisu. 

Kaltaisesi väittämä hyökkää suoraan ihmisen omaa älykkyyttä vastaan, ja tohdin väittää että ihmiset jotka käyttävät hieman sitä päätään siihen miten tulisi elää ja olla, ei lääketiede paljoa pysty tarjoamaan.

Ja uskaltaisin myös väittää että jos ihmiset eivät sokeasti moiseen tahoon luottaisi, voisi löytyä paljon monia muita vähintäänkin yhtä päteviä keinoja pitää ihmisiä pidempään ja terveempänä elävien kirjoissa.

Vierailija
30/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi väittämä hyökkää suoraan ihmisen omaa älykkyyttä vastaan, ja tohdin väittää että ihmiset jotka käyttävät hieman sitä päätään siihen miten tulisi elää ja olla, ei lääketiede paljoa pysty tarjoamaan.

Huokaus. No, ei kai siinä mitään, jokainenhan oman polkunsa valitsee. Mihin muuten suuntaat, jos polulla tulee kanto vastaan, kompastut ja taitat koipesi? Tapaturmasairaalaan modernin lääketieteen armoille vai internetiin tekemään "omaa tutkimusta"?

Vierailija
31/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. No, ei kai siinä mitään, jokainenhan oman polkunsa valitsee. Mihin muuten suuntaat, jos polulla tulee kanto vastaan, kompastut ja taitat koipesi? Tapaturmasairaalaan modernin lääketieteen armoille vai internetiin tekemään "omaa tutkimusta"?

Ennaltaehkäisen tilanteet missä sattuisi tapaturma. Ei lääketiede siihen pysty. Se kyllä pystyy hoitamaan oireen, mutta se ennaltaehkäisy, joka todellisuudessa sitä ihmisen elinajanodotetta kasvattaa, liittyy kaikkeen muuhunkin tiedon kasvamiseen, ei puhtaasti lääketieteeseen. En liputtiasi tuon länsimaisen lääketieteen puolesta niin sokeasti kuin sinä. Kyllä minäkin varmasti em. tilanteessa siihen turvautuisin, mutta se ei ollut asian ydin.

Vierailija
32/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennaltaehkäisen tilanteet missä sattuisi tapaturma. Ei lääketiede siihen pysty. Se kyllä pystyy hoitamaan oireen, mutta se ennaltaehkäisy, joka todellisuudessa sitä ihmisen elinajanodotetta kasvattaa, liittyy kaikkeen muuhunkin tiedon kasvamiseen, ei puhtaasti lääketieteeseen. En liputtiasi tuon länsimaisen lääketieteen puolesta niin sokeasti kuin sinä. Kyllä minäkin varmasti em. tilanteessa siihen turvautuisin, mutta se ei ollut asian ydin.

Eli luotat lääkäriin ja lääketieteeseen, kun se parsii jotakin sinulle konkreettisesti tuntuvaa, kuten paljaana törröttävää reisiluuta. Mutta kun sama lääkäri saman lääketieteellisen koulutuksen perusteella sanoi sulle että rokotusten ansiosta et ole saanut tuhkarokkoa, tulirokkoa, isorokkoa tai erinäisiä muita sairauksia ja että sitä koipea paikatessakin säästyit yleistulehdukselta ihan lääketieteellisen osaamisen vuoksi, niin kas, internet ja oma tutkimus kutsuu.

Mutta eiköhän tää ollut tässä. Ei mulla ole tarvetta "käännyttää" sua yhtään mihinkään, ei se mulle kuulu mitään sä omaa elämääsi elät. Terveitä päiviä sulle.

Vierailija
33/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennaltaehkäisen tilanteet missä sattuisi tapaturma. Ei lääketiede siihen pysty. Se kyllä pystyy hoitamaan oireen, mutta se ennaltaehkäisy, joka todellisuudessa sitä ihmisen elinajanodotetta kasvattaa, liittyy kaikkeen muuhunkin tiedon kasvamiseen, ei puhtaasti lääketieteeseen. En liputtiasi

Juu, ei varmaan ole mitään lisättävää sulla mihinkään. Liputat vaan sitä kuinka länsimainen lääketiede on nostanut kekimääräistä ihmisen elinikää jopa 50 vuotta, mutta väitteesi perustuu ennaltaehkäisyyn, joka ei ole millään tavalla länsimaisen lääketieteen ansiota, taikka ydin. Länsimainen lääketiede perustuu puhtaasti oireen mukaiseen hoitoon.

Rokotteita en voi edes tällä palstalla avata enempää, sillä tämä ketju postettaisiin sisältöineen välittömästi.

Vierailija
34/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä pohdituttaa se, että miksi en voisi suhtautua lääketieteeseen kriittisesti, vaikka en poissulje sitä että joskus saattiasin jotain hoitoa sieltä tarvitakin? Eikös minulla ole oikeus valita minulle sopivat hoidot, siitä huolimatta, vaikka en kaikkea otakaan vastaan?

Miksi mihinkään tahoon pitäisikään luottaa sokeasti? Voinet sen verran myötää että kyllä aika pitkälti, esim. lääkkeelinen hoito perustuu siihen mitä lääkeyhtiöt sanelee, ei esim. siihen mikä on lääkärien oma mielipide asiaan.

Lääkäreitä myös kannustetaan markkinointiin, jolloin uskallan kyseenalaistaa lääketieteen "koskemattomuuden."

Vierailija
35/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteita en voi edes tällä palstalla avata enempää, sillä tämä ketju postettaisiin sisältöineen välittömästi.

Avaa edes vähän. Vaikka sen verran, että minkä vuoksi minun lapsieni ikäluokka ei ole sairastanut tuhkarokkoa, mutta minun ikäpolveni, minä mukaanlukien, on sairastanut tämän erittäin tarttuvan taudin kutakuinkin kattavasti?

(Seksin kanssahan tällä ei enää ole mitään tekemistä, pahoittelut palstalaisille.) 

Vierailija
36/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa edes vähän. Vaikka sen verran, että minkä vuoksi minun lapsieni ikäluokka ei ole sairastanut tuhkarokkoa, mutta minun ikäpolveni, minä mukaanlukien, on sairastanut tämän erittäin tarttuvan taudin kutakuinkin kattavasti?

(Seksin kanssahan tällä ei enää ole mitään tekemistä, pahoittelut palstalaisille.) 

Valitettavasti en voi antaa sinulle tuohon sellaista vastausta mikä olisi millään tavalla "tyhjentävä" johtuen siitä että sisältö on kiellettyä. Se on nykyajan demokratiaa. Saa puhua vapaasti asioista, kunhan ei puhu tietyistä asioista. Lisäksi en voi vedota mihinkään tieteellisiin tutkimuksiin, sillä niitä ei joko ole (sallittu) tai ne on puutteellisia, johtuen siitä että yksikään taho ei ole niitä rahoittamassa.

Tuhkarokkoahan löytyy maailmalta, vain tosin harvinaisia tapauksia. Ei se silti kokonaan ole kadonnut. Siihen voisi löytää monia muitakin järjellisiä selityksiä, miksi se on lähes kadonnut, mutta turhaa on keskustella sellaisesta mistä ei voi keskustella riittävän avoimesti.

Tämä tosin on sinulle "voitto", sillä en voi väitellä asiasta kanssasi. Silti painotan sitä että hygienia ei ole lääketiedettä. Turvalliset työskentelytavat ja vähentyneet tapaturmat ei ole lääketiedettä. Et voi väittää että lääketiede puhtaasti nostaa ihmisen elinajanodotetta lähes 50 vuotta. Siihen vaikuttaa enemmän erityäin moni muu asia, joilla ei ole lääketieteen kanssa joko mitään tekemistä, tai hyvin vähän tekemistä.

Vierailija
37/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Socrates https://en.wikipedia.org/wiki/Socrates kupsahti 71v ikäisenä, eikä ollut vanhemmasta päästä kaverikööriään. Senaikainen lääketiede ei ole nykyisen mittapuun mukaan modernia.

Vierailija
38/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Socrates https://en.wikipedia.org/wiki/Socrates kupsahti 71v ikäisenä, eikä ollut vanhemmasta päästä kaverikööriään. Senaikainen lääketiede ei ole nykyisen mittapuun mukaan modernia.

"Tutkiessamme vuosina 400 ... 200 EAA Kreikassa eläneitä tunnettuja miehiä tunnistimme 83 henkilöä, joiden syntymä- ja kuolinaika on kirjattu varmasti. Heidän keskimääräisen eliniäksi saatiin 71,3 vuotta, standardipoikkeamalla +/-13,4 vuotta, ja mediaani-iäksi saatiin 70 vuotta." Lähde: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18359748/ "Elämän pituus ja eugeria klassisessa Kreikassa"

Vierailija
39/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tutki samalla mitä se on venäjällä tai afrikassa. 

Noi pillerit ei kumminkaan auta seisokkiin tai miehen hyvinvointiin mitenkään. Pelkkää vedätystä ja businesta pillerin tekijälle. Suurin osa purkkivitamiineistä ei toimi ja kuormittaa vain maksaa.

Vierailija
40/41 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tutki samalla mitä se on venäjällä tai afrikassa. 

Noi pillerit ei kumminkaan auta seisokkiin tai miehen hyvinvointiin mitenkään. Pelkkää vedätystä ja businesta pillerin tekijälle. Suurin osa purkkivitamiineistä ei toimi ja kuormittaa vain maksaa.

Onko siellä venäjällä sitten jotain itämaista poppamies lääkintää ja puoskarointia? Vai johtuuko taas jostain ihan muusta alhainen eliniän odote, esim. elintasosta?

Tohon jälkimmäiseen tarttis kyllä jo vähän perusteluja, että esim miksi purkkivitamiinit "ei toimi" tai miten esim. lisäravinteet oikein nautittuna ei auttaisi miehen hyvinvointiin, tai mahdollisesti jopa sesokkiin positiivisesti? Useinhan noita lisäravinteita joutuu syömäön aika pitkään ennen kuin alkaa tulla tuloksia.

Jos esim. D vitsku tai rautavaje on paha, niin joutuu syömään yli sen suosituksen ja kohtuullisen pitkän ajan ravinnelisää että tilanne korjaantuu.

Maksa saattaa mennä jos ylität räikeästi noita suosituksia, tai jos on jotain perustavanlaatuista vikaa kropassa. Terveellä ihmisellä ei ole ongelmia. Enempi se maksa menee kun dokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi